Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2017-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-01
- Liczba stron:
- 456
- Czas czytania
- 7 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- Tłumacz:
- Joanna Zatorska
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw ? nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.
Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.
W tej książce między innymi:
organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
pisanie gier planszowych
tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia
Unreal Engine ? świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 6
- 3
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Bardzo dobra książka. Gorąco polecam każdemu kto chce wejść w świat gamedev'u.
Książka bardzo jasno tłumaczy zasady obsługi Unreal Engine. Krok po kroku wprowadza czytelnika w świat tworzenia gier za pomoca języka Blueprint.
Minusem książki jest brak wprowadzenia podstaw C++. Istnieją też spore różnice w rozdziałach wynikające z tego, że nie jest to książka jednego autora, a co za tym idzie zdarza się, że autor danego rozdziału zakłada, że czytelnik posiada wiedzę, która wcześniej nie została przekazana.
Bardzo dobra książka. Gorąco polecam każdemu kto chce wejść w świat gamedev'u.
więcej Pokaż mimo toKsiążka bardzo jasno tłumaczy zasady obsługi Unreal Engine. Krok po kroku wprowadza czytelnika w świat tworzenia gier za pomoca języka Blueprint.
Minusem książki jest brak wprowadzenia podstaw C++. Istnieją też spore różnice w rozdziałach wynikające z tego, że nie jest to książka jednego...