Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

Okładka książki Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
Justyna Bakalarska-Stankiewicz Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2024-02-06
Data 1. wyd. pol.:
2024-02-06
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788383223353
Tagi:
marketing kobiety
Średnia ocen

                9,1 9,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,1 / 10
11 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
120
119

Na półkach:

Z książki dowiemy się, między innymi, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci oraz dlaczego, często nieświadomie, im ulegamy.
Autorka podaje liczne przykłady sytuacji z życia oraz przywołuje akcje znanych firm (jak Nike, Dove) z nimi związane. Do tych case study dołączone są kody QR przekierowujące do różnych multimediów. Budując świadomość, zmieniając podejście do procesu zatrudnienia i kształtując nowe wzorce, przedsiębiorstwa mogą pozytywnie wpływać na rzeczywistość. Przemoc finansowa dotyka w Polsce nawet co piątej kobiety. Aż 75% nieodpłatnej pracy takiej jak na przykład sprzątanie czy umawianie wizyt lekarskich, wykonują kobiety. Ponadto za swoje obowiązki zawodowe zarabiają mniej.
W książce często podawane są dokładne dane statystyczne dotyczące opisywanego w danym momencie tematu.
W książce omowiona zostaje także kwestia żeńskich końcówek w języku polskim (chirurżka, ministra), seksualizacji kobiet w reklamach, obsesji piękna, ciałopozytywności, wpływu bajek i produktów na dziewczynki, tabu jakim jest menstruacja, menopauzy i wiele innych.
Na końcu znajdziemy sugestie lektur na dobry poczatek zgłębiania tematyki nierówności płciowej.

Cieszę się, że coraz więcej ludzi nagłaśnia kwestie dominacji patriarchatu, ponieważ daje to do myślenia i może prowadzić do istotnych zmian. Ta książka otwiera oczy na wiele kwestii. Zachęcam do przeczytania i zaangażowania się w tworzenie świata bardziej przyjaznego naszym córkom.

Z książki dowiemy się, między innymi, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci oraz dlaczego, często nieświadomie, im ulegamy.
Autorka podaje liczne przykłady sytuacji z życia oraz przywołuje akcje znanych firm (jak Nike, Dove) z nimi związane. Do tych case study dołączone są kody QR przekierowujące do różnych multimediów. Budując świadomość, zmieniając...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    12
  • Chcę przeczytać
    10
  • Posiadam
    3
  • Teraz czytam
    1
  • Samodzielne
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Od wydawnictw / Recenzyjne
    1

Cytaty

Więcej
Justyna Bakalarska-Stankiewicz Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także