Pomiar marketingu i sprzedaży
311 str.
5 godz. 11 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Nieoczywiste
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-01
- Liczba stron:
- 311
- Czas czytania
- 5 godz. 11 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363391232
Kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu w B2B.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
Opinia
Genialne! Najlepsza książka z zakresu marketingu i zarządzania, jaką czytałam! Pierwsza książka marketingowa z czystym mięsem, a nie lelum-polelum. Bardzo szczegółowa, ale nie za szczegółowa :) Jak prognozować rozwój rynku. Metody analizy sprzedaży. Zarządzanie relacjami z klientem. Budowanie oferty, metody ustalania ceny. Świadomość marki i metody pomiaru. Techniki badawcze. Pozycja obowiązkowa dla każdego eksperta ds. markeringu. Pozwala dobrze rozeznać się w różnych przenikajacych się dziedzinach okołomarketingowych. Niby B2B, ale te działania są w dużej mierze takie same, więc B2C też dotyczy.
Genialne! Najlepsza książka z zakresu marketingu i zarządzania, jaką czytałam! Pierwsza książka marketingowa z czystym mięsem, a nie lelum-polelum. Bardzo szczegółowa, ale nie za szczegółowa :) Jak prognozować rozwój rynku. Metody analizy sprzedaży. Zarządzanie relacjami z klientem. Budowanie oferty, metody ustalania ceny. Świadomość marki i metody pomiaru. Techniki...
więcej Pokaż mimo to