rozwiń zwiń

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Okładka książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
A.K. Pradeep Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-08-26
Data 1. wyd. pol.:
2011-08-26
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324632978
Tłumacz:
Magda Witkowska
Tagi:
marketing zakupy mózg na zakupach
Średnia ocen

                6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania się Roger Fisher, Bruce Patton, William Ury
Ocena 6,7
Dochodząc do T... Roger Fisher, Bruce...
Okładka książki Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Przemysław Modrzewski, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski
Ocena 7,7
Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marc...
Okładka książki Chiny światowym hegemonem? Imperializm ekonomiczny „państwa środka” Antoine Brunet, Jean-Paul Guichard
Ocena 6,1
Chiny światowy... Antoine Brunet, Jea...

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
26 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
170
38

Na półkach:

Książka ciężka.
Część druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część proponuje pominąć.
Jeśli chcesz dowiedzieć się co nie co o tym jak działa Twój mózg, na co zwraca uwagę a co ignoruje, co go męczy a co pobudza, przeczytaj warto.
Jeśli masz firmę i chcesz coś poprawić w produktach lub sklepie także warto byś do tej książki zajrzał (do pierwszej części oczywiście ;) ).
Treści tam zawarte zmieniają nieco nasze spojrzenia na produkty i reklamy.
Miłej lektury !

Książka ciężka.
Część druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    106
  • Przeczytane
    34
  • Posiadam
    12
  • Teraz czytam
    8
  • Marketing
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Ebook
    2
  • Sprzedaż
    2
  • E-book
    2
  • Posiadam2
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży


Podobne książki

Przeczytaj także