Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
256 str.
4 godz. 16 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2011-08-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-08-26
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324632978
- Tłumacz:
- Magda Witkowska
- Tagi:
- marketing zakupy mózg na zakupach
Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 106
- 34
- 12
- 8
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
Opinia
Książka ciężka.
Część druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część proponuje pominąć.
Jeśli chcesz dowiedzieć się co nie co o tym jak działa Twój mózg, na co zwraca uwagę a co ignoruje, co go męczy a co pobudza, przeczytaj warto.
Jeśli masz firmę i chcesz coś poprawić w produktach lub sklepie także warto byś do tej książki zajrzał (do pierwszej części oczywiście ;) ).
Treści tam zawarte zmieniają nieco nasze spojrzenia na produkty i reklamy.
Miłej lektury !
Książka ciężka.
więcej Pokaż mimo toCzęść druga tejże książki jest tej opinii sprawcą.
Za dużo pokazywania jaki to wspaniałe produkty oferuje firma autora (co bardzo drażni) za mało wiedzy przekazywanej.
Za to część pierwsza wręcz odwrotnie!
Jej czytanie jest przyjemne, napędzane ciągłymi ciekawostkami neurobiologicznymi. Tak więc z czystym sumieniem polecam jedynie część tej książki zaś część...