Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
256 str.
4 godz. 16 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2011-08-26
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-08-26
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324632978
- Tłumacz:
- Magda Witkowska
- Tagi:
- marketing zakupy mózg na zakupach
Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 106
- 34
- 12
- 8
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
Opinia
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Mózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec końców przecież to mózg kupuje…a właściwie to wyrusza na łowy.
Więcej na: http://alicyawkrainieslow2.blogspot.com/2014/02/mozg-na-zakupach-neuromarketing-w.html
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
więcej Pokaż mimo toMózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec...