rozwiń zwiń

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Okładka książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
A.K. Pradeep Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2011-08-26
Data 1. wyd. pol.:
2011-08-26
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324632978
Tłumacz:
Magda Witkowska
Tagi:
marketing zakupy mózg na zakupach
Średnia ocen

                6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
26 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
662
593

Na półkach:

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Mózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec końców przecież to mózg kupuje…a właściwie to wyrusza na łowy.

Więcej na: http://alicyawkrainieslow2.blogspot.com/2014/02/mozg-na-zakupach-neuromarketing-w.html

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Mózg na zakupach. Chwytliwy tytuł. Zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że nie patrzymy oczami, nie słyszymy uszami itd.- tylko wszystko to robi pofałdowany mięsień leżakujący w naszej czaszce. Nawet to, jakie widzimy kolory zależy od jego interpretacji natężenia światła. Do kogo więc kierować reklamy, czyje reakcje badać? Koniec...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    106
  • Przeczytane
    34
  • Posiadam
    12
  • Teraz czytam
    8
  • Marketing
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Ebook
    2
  • Sprzedaż
    2
  • E-book
    2
  • Posiadam2
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży


Podobne książki

Przeczytaj także