Marketing gier wideo
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Marketing gier wideo
- Wydawnictwo:
- Psychoskok
- Data wydania:
- 2013-05-06
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-05-06
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788379000579
W księgarniach internetowych pojawił się e-book pod tytułem „Marketing gier”. Jest to bardzo niszowa publikacja skierowana do fachowców od marketingu i zajmujących się grami komputerowymi. To właśnie sektorem gier komputerowych na rynku zajmuje się ta książka. Książka oczywiście porusza problematykę rynku i zachowania się twórcy oraz wydawcy gry w dziedzinie marketingu. Prezentuje zewnętrzne i wewnętrzne dla danego podmiotu uwarunkowania rynkowe. Na tej podstawie możemy zdobyć odpowiednią wiedzę jak postępować na rynku aby odnieść sukces w sprzedaży gier ale również jak stworzyć grę od początku tak aby była sama w sobie odpowiedniej jakości produktem atrakcyjnym dla potencjalnego nabywcy i gracza. Jednak nie tylko tego rodzaju wiedza jest w książce zawarta. Bardzo ciekawy jest rys historyczny z dziedziny rozwoju rynku gier i samych gier na przestrzeni około 20 lat. W tym to bowiem okresie istnieją gry komputerowe w Polsce a zatem i ich rynek. Poza zmieniającymi się warunkami rynkowymi zmieniały się bardzo uwarunkowania technologiczne. Gry z względnie prostych tworów informatycznych stały się bardzo skomplikowanymi programami z zaawansowaną grafiką i motoryką. Obecnie aby zwrócić uwagę gracza na grę trzeba włożyć o wiele więcej wysiłku i pracy w produkcje gry co zajmuje znacznie więcej czasu. Dość powiedzieć że kiedyś grę tworzyło się w przeciągu kilku tygodni a obecnie zajmuje to miesiące. Jak zatem widzimy książka jest ciekawa dla osób zainteresowanych marketingiem i grami.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 3
- 1
- 1
Cytaty
Niniejsza publikacja, z całościowego punktu widzenia, stanowi uproszczoną wersję książki Marketing i marketingowe aspekty projektowania gier wideo. Elementy nazbyt techniczne pominięto, a niektóre fragmenty przebudowano, skupiając się przede wszystkim na tych obszarach tematycznych, z którymi gracze mają bezpośrednią styczność.
Opinia
Autor bardzo szeroko i ciekawie porusza te aspekty branży gier wideo, o których niewielu graczy ma pojęcie. Miejscami miałam jednak wrażenie, że wiele wątków się powtarza, jakby budowa rozdziałów nie była dobrze przemyślana. Ale z pewnością warto ją przeczytać - jest to unikat na naszym rynku. Choć branża gier wideo rządzi się swoimi prawami, to jednak dużo rzeczy można także odnieść do jakiejkolwiek innej branży. Mi z pewnością pomoże w pracy :)
Dodam, że autor udostępnia ją bezpłatnie więc tym bardziej zachęcam do przeczytania.
Autor bardzo szeroko i ciekawie porusza te aspekty branży gier wideo, o których niewielu graczy ma pojęcie. Miejscami miałam jednak wrażenie, że wiele wątków się powtarza, jakby budowa rozdziałów nie była dobrze przemyślana. Ale z pewnością warto ją przeczytać - jest to unikat na naszym rynku. Choć branża gier wideo rządzi się swoimi prawami, to jednak dużo rzeczy można...
więcej Pokaż mimo to