rozwiń zwiń

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Okładka książki Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Brian HalliganDharmesh Shah Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2010-08-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-08-01
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2727-1
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
inbound marketing facebook twitter youtube google SEO blog konwersja
Średnia ocen

                6,1 6,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
31 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
660
286

Na półkach: ,

Właściwie mogłabym się zgodzić z recenzją Roberta. Bardzo ogólnie piszą w tej książce o marketingu inbound. Treść mnie niczym nie zaskoczyła, chociaż nie jestem "specem od marketingu" (nie moja branża). Nie podobały mi się wielokrotne powtórzenia oczywistych rad, reklamowanie własnej strony internetowej (praktycznie w każdym rozdziale w treści i pod koniec zachęcali do jej odwiedzenia), braki ważnych moim zdaniem informacji (np. różnych narzędzi zbierania informacji o stronie, którą się prowadzi), które również dotyczą marketingu inbound. Do plusów zaliczam to, że autorzy przedstawili kilka przypadków różnych firm i korzyści wynikających z skupiania się na inbound marketingu.

Właściwie mogłabym się zgodzić z recenzją Roberta. Bardzo ogólnie piszą w tej książce o marketingu inbound. Treść mnie niczym nie zaskoczyła, chociaż nie jestem "specem od marketingu" (nie moja branża). Nie podobały mi się wielokrotne powtórzenia oczywistych rad, reklamowanie własnej strony internetowej (praktycznie w każdym rozdziale w treści i pod koniec zachęcali do jej...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    36
  • Chcę przeczytać
    35
  • Posiadam
    16
  • Biznes
    2
  • marketing
    2
  • 2010
    1
  • PORADNIKI i MOTYWACJA
    1
  • 2014
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes i poradniki
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także