Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Okładka książki Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Hagen Seidel Wydawnictwo: Olé biznes, finanse
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Olé
Data wydania:
2014-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2014-01-01
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328010666
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
42 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
33
4

Na półkach:

Jeżeli chodzi o historię zalando, to czyta się świetnie, można wiele wynieść z zachowania założycieli, poszerzyć horyzonty i jeżeli na owym temacie zamykałaby się książka, to godna byłaby oceny równej 9, jednak przez wplecenie sporej ilości danych i dat nierzadko niepowiązanych ze sobą nieco osłabił potencjał lektury i fragmentami czyta się żmudnie. Niemniej książka warta polecenia.

Jeżeli chodzi o historię zalando, to czyta się świetnie, można wiele wynieść z zachowania założycieli, poszerzyć horyzonty i jeżeli na owym temacie zamykałaby się książka, to godna byłaby oceny równej 9, jednak przez wplecenie sporej ilości danych i dat nierzadko niepowiązanych ze sobą nieco osłabił potencjał lektury i fragmentami czyta się żmudnie. Niemniej książka warta...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    75
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    32
  • Teraz czytam
    15
  • Biznes
    3
  • EBOOK
    2
  • MODA
    1
  • Reportaż, literatura faktu i biografie 🔥
    1
  • Mam w poczekalni
    1
  • 2015
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów


Podobne książki

Przeczytaj także