rozwiń zwiń

Asertywność skuteczna komunikacja w biznesie

Okładka książki Asertywność skuteczna komunikacja w biznesie
Antoni Benedikt Wydawnictwo: Astrum poradniki
114 str. 1 godz. 54 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Astrum
Data wydania:
2015-05-28
Data 1. wyd. pol.:
2015-05-28
Liczba stron:
114
Czas czytania
1 godz. 54 min.
Język:
polski
ISBN:
9788364786372
Średnia ocen

                3,0 3,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
3,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
355
21

Na półkach: ,

Zdecydowanie najsłabsza pozycja dotycząca asertywności, jaką czytałem. Poszczególne techniki są przedstawione ogólnikowo i w bardzo chaotyczny sposób. Część najważniejszych procedur zostaje wspomniana w zasadzie mimochodem, bez omówienia ich praktycznego zastosowania. W zawartości poszczególnych rozdziałów i podrozdziałów brakuje spójności i wyraźnej myśli przewodniej. Częste powtórzenia sprawiają, że lektura staje się męcząca, a rozległe cytowania każą wątpić w oryginalność całego opracowania. Cały rozdział drugi, pomimo tytułu „Istota i elementy asertywnej komunikacji”, zawiera jedynie bardzo ogólne przedstawienie teorii komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Rozdział 3 i 4 zawiera głównie ogólne teorie z zakresu komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w przedsiębiorstwie i nie mają one praktycznie nic wspólnego z komunikacją asertywną. Błędnie zostaje również zdefiniowane pojęcie coachingu. Zgodnie ze standardami ICF nie występuje w nim ani udzielanie instrukcji, ani określanie celów przez coacha, ani tym bardziej monolog coacha. Pojawiają się również błędy składniowe i leksykalne („Zwykle staramy się być niecierpliwi” [sic]). Nie rozumiem też dlaczego to opracowanie zostało wydane jako osobna książka pt. Asertywność jako proces skutecznej komunikacji, skoro treść jest dokładnie identyczna. Zdecydowanie lepiej sięgnąć po książki Marii Król-Fijewskiej.

Zdecydowanie najsłabsza pozycja dotycząca asertywności, jaką czytałem. Poszczególne techniki są przedstawione ogólnikowo i w bardzo chaotyczny sposób. Część najważniejszych procedur zostaje wspomniana w zasadzie mimochodem, bez omówienia ich praktycznego zastosowania. W zawartości poszczególnych rozdziałów i podrozdziałów brakuje spójności i wyraźnej myśli przewodniej....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Chcę przeczytać
    1
  • 2019
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Asertywność skuteczna komunikacja w biznesie


Podobne książki

Przeczytaj także