rozwińzwiń

Marketing usług. Teoria i praktyka

Okładka książki Marketing usług. Teoria i praktyka Michał Czuba
Okładka książki Marketing usług. Teoria i praktyka
Michał Czuba Wydawnictwo: Wydawnictwo TARA biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo TARA
Data wydania:
2001-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-01
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
8391516709
Tagi:
biznes narketing usługi
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Analiza wybranych przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce XXI wieku. CSR- INNOWACJE- PRODUKCJA Michał Czuba, Agnieszka Twarowska, Wioletta Żmuda-Czerwonka
Ocena 7,0
Analiza wybran... Michał Czuba, Agnie...
Okładka książki Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje - Gospodarka - Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła Sulich Adam, Gumieniak Angelika, Czapska Anna, Długosz Bernard, Habryka Celina, Michał Czuba, Dębińska- Rudy Ewa, Chmielewski Jacek, Bakonyi Jadwiga, Marzena Jankowska, Kabus Judyta, Palimąka Karolina, Iwona Koza, Staś Lena, Matoga Łukasz, Martynoga Małgorzata, Różycka Monika, Szczepaniak Paulina, Aneta Pawłowska, Dadaeva Raisa, Sylwia Stachowska
Ocena 0,0
Wybrane aspekt... Sulich Adam, Gumien...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing usług. Teoria i praktyka


Podobne książki

Przeczytaj także