Dziennik. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie

- Kategoria:
- powieść przygodowa
- Cykl:
- Dziennik 29 (tom 4)
- Tytuł oryginału:
- Trip 1907
- Wydawnictwo:
- FoxGames
- Data wydania:
- 2021-04-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-04-14
- Liczba stron:
- 144
- Czas czytania
- 2 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328086302
- Tłumacz:
- Michał Gołębiowski
- Tagi:
- dziennik wyprawa interaktywnagraksiążkowa
Weź w rękę „Dziennik. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie” i zostań bohaterem niesamowitej przygody. Wkrocz w świat interaktywnych gier książkowych. Co to właściwie oznacza?
Gra książkowa, którą proponujemy, dostarczy Ci bogatego wyboru zagadek i zadań, z którymi będziesz musiał się zmierzyć. Angażuj się w historię, która będzie Cię na każdym kroku zaskakiwać. Niezależnie od tego, czy przeżyłeś już przygodę na statku Wyprawy 1907, teraz możesz zejść w głąb mrocznych kopalni i ponownie stać się uczestnikiem tej nietypowej gry. Jakie sekrety i zagadki zafunduje Ci tym razem Giorgios Kiafas?
Twórcy „Dziennika. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie” kuszą perspektywą mrocznej przygody. Przekonaj się, czym jest tytułowy dziennik odnaleziony w korytarzach opuszczonej przed stu laty kopalni. Zanurz się w opowieść, by z każdym korytarzem schodzić coraz głębiej w klaustrofobiczną atmosferę zakazanych kopalni.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 38
- 33
- 29
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Uwielbiam interaktywne książki z zagadkami.
Kolejna cześć tej serii to więcej tego samego, ale zagadki na każdym kroku zaskakują i są bardzo różnorodne. Owszem trafiają się proste i do zrobienia z marszu, ale trafią się też takie, nad którymi głowiłem się kilka dni. (podpowiedzi nie używam) Dodatkowo w serii 1907 dochodzi otoczka fabularna, która jest fajnym przerywnikiem w łamigłówkach.
Nic tylko brać i cieszyć się kolejnymi zagadkami, które potrafią wytężyć nie jeden umysł ;)
Uwielbiam interaktywne książki z zagadkami.
więcej Pokaż mimo toKolejna cześć tej serii to więcej tego samego, ale zagadki na każdym kroku zaskakują i są bardzo różnorodne. Owszem trafiają się proste i do zrobienia z marszu, ale trafią się też takie, nad którymi głowiłem się kilka dni. (podpowiedzi nie używam) Dodatkowo w serii 1907 dochodzi otoczka fabularna, która jest fajnym przerywnikiem...
Słabo, bardzo słabo...
Po 1 jak ktoś nie czytał poprzedniej części to mógł się nie zorientować od razu, że na końcu jest jakiś dziennik bo nikt nie wspomina o nim (tak samo jak wcześniej...). W tym dzienniku jest jakaś "fabuła" chociaż mi nie podeszła, poprzednia bardziej trzymała w napięciu.
Po 2 brak rozwiązań, ze dwie zagadki nawet z odpowiedzią pozostają dla mnie niejasne.
Po 3 w jednej zagadce chyba jest błąd, ponieważ zastosowana metoda odkrywa jedną poprawną cyfrę z 3, próba rozwiązania inaczej daje mi zawsze złe wyniki dla wszystkich 3 cyfr.
Po 4 te zagadki są źle skonstruowane, dla przykładu pokażę na ciągu cyfr: 1,3,5,7. W jednej zagadce będzie chodzić o to, że cyfry różnią się od siebie o 2. W drugiej zagadce trzeba znaleźć brakujące cyfry w ciągu, w trzeciej zagadce należałoby zsumować wszystkie cyfry, a jeszcze w czwartej autor chce żebyśmy cyfry zamienili na litery w alfabecie. Ale nigdzie nie daje podpowiedzi i zanim się wpadnie na właściwe rozwiązanie (nawet jeśli inne są również logiczne!) to trzeba się męczyć i wpisywać każdą odpowiedź.
Autorowi chyba się kończą pomysły i coraz to gorsze zagadki wymyśla, chociaż trzeba przyznać, że parę mi się spodobało.
Słabo, bardzo słabo...
więcej Pokaż mimo toPo 1 jak ktoś nie czytał poprzedniej części to mógł się nie zorientować od razu, że na końcu jest jakiś dziennik bo nikt nie wspomina o nim (tak samo jak wcześniej...). W tym dzienniku jest jakaś "fabuła" chociaż mi nie podeszła, poprzednia bardziej trzymała w napięciu.
Po 2 brak rozwiązań, ze dwie zagadki nawet z odpowiedzią pozostają dla mnie...
Książka wydaje się trochę niedopracowana. Widać, że ktoś włożył pracę w ułożenie zagadek, ale sama historia jest dość płytka. Do tego dochodzi dziwny układ graficzny: słowa klucze na początku książki, w środku zagadki, na końcu dziennik. Dodajmy do tego telefon/komputer, no i jakąś kartkę z ołówkiem na obliczenia etc. i otrzymujemy zestaw, który trzeba wertować we wszystkie strony i który z rąk leci.
Poziom zagadek ogólnie trudny, gratulacje jeśli ktoś rozwiązał wszystkie bez podpowiedzi. Te łatwiejsze w mniejszości. Są i takie, przy których miałam ochotę cisnąć książką w kąt, a po przeczytaniu odpowiedzi i tak nie miałam pojęcia skąd takie rozwiązanie. Pozycja dla cierpliwych i takich co nie lubią jak jest za łatwo.
Plus za ilustracje. Są bardzo klimatyczne, choć ma się wrażenie, że miejscami przypadkowe.
Książka wydaje się trochę niedopracowana. Widać, że ktoś włożył pracę w ułożenie zagadek, ale sama historia jest dość płytka. Do tego dochodzi dziwny układ graficzny: słowa klucze na początku książki, w środku zagadki, na końcu dziennik. Dodajmy do tego telefon/komputer, no i jakąś kartkę z ołówkiem na obliczenia etc. i otrzymujemy zestaw, który trzeba wertować we wszystkie...
więcej Pokaż mimo toDoskonała pozycja dla osób lubiących zagadki logiczne jako okres przejściowy pomiędzy siedzeniem przed komputerem a książkami. Wiem to z własnego doświadczenia. ;)
Poziom trudności tak jak w poprzednich częściach, bardzo zróżnicowany. Jedne zagadki rozwiązuje się po pierwszym spojrzeniu na treść, a innym trzeba poświęcić nawet kilka dni. Czasem bez podpowiedzi ciężko wpaść na właściwy trop. Niektórzy w swych opiniach wspominają o błędach, ja ich tu nie zauważyłem. Fakt, niektóre zagadki mają bardzo zawiły tok rozumowania, ale błędów nie było. Każdą zagadkę da się rozwiązać.
Jest to już moja czwarta książka z tej serii i za pewne nie ostatnia.
Doskonała pozycja dla osób lubiących zagadki logiczne jako okres przejściowy pomiędzy siedzeniem przed komputerem a książkami. Wiem to z własnego doświadczenia. ;)
więcej Pokaż mimo toPoziom trudności tak jak w poprzednich częściach, bardzo zróżnicowany. Jedne zagadki rozwiązuje się po pierwszym spojrzeniu na treść, a innym trzeba poświęcić nawet kilka dni. Czasem bez podpowiedzi ciężko wpaść...
Jedyna rzecz, która uległa poprawie od 1 części to czcionka. Tą da się przeczytać. Tyle tylko, że wciąż na czytanie szkoda czasu. Zagadki albo banalne, albo tak nadmiernie skomplikowane, że przyjemność z ich rozwiązywania znikoma. Wręcz męczące...
Jedyna rzecz, która uległa poprawie od 1 części to czcionka. Tą da się przeczytać. Tyle tylko, że wciąż na czytanie szkoda czasu. Zagadki albo banalne, albo tak nadmiernie skomplikowane, że przyjemność z ich rozwiązywania znikoma. Wręcz męczące...
Pokaż mimo toJeszcze nie zdarzyło mi się ocenić książki tak nisko, szczególnie o interesującej mnie treści - aka zagadki logiczne, ale... żenada. Błędy na błędach. Może trafiłam na złe wydanie i w kolejnych wydaniach je poprawili? Nie wiem. Poziom zagadek strasznie nierównomierny. Od banałów po takie, które mimo wykorzystanych wszystkich podpowiedzi i odkrytego rozwiązania na stronie, ciągle nie wiem o co chodziło autorom. Jedynym plusem jaki widzę jest ładna graficzna oprawa książki. Rysunki są naprawdę warte uwagi, jednak ani zagadki ani treść fabularna... warto sobie zadać pytanie czy dla samej grafiki warto kupować te książkę... Może ktoś się ze mną nie zgodzi - nie będę zniechęcać, ale w porównaniu do Dzienników 29 i do poprzedniej części Wyprawy 1907 ta część jest zdecydowanie... cóż niedopracowana to chyba dobrze powiedziane.
Jeszcze nie zdarzyło mi się ocenić książki tak nisko, szczególnie o interesującej mnie treści - aka zagadki logiczne, ale... żenada. Błędy na błędach. Może trafiłam na złe wydanie i w kolejnych wydaniach je poprawili? Nie wiem. Poziom zagadek strasznie nierównomierny. Od banałów po takie, które mimo wykorzystanych wszystkich podpowiedzi i odkrytego rozwiązania na stronie,...
więcej Pokaż mimo toBłędy, błędy, błędy, NIKT tego nie sprawdził. Przy niektórych zagadkach trzeba wyłączyć racjonalne myślenie i zapomnieć o prawach fizyki etc. Poziom zagadek jest losowy, nie ma, że od najłatwiejszych po najtrudniejsze. Brak wyjaśnienia jak zagadkę rozwiązać. Podpowiedzi, które czasem nic nie dają. Fabuła kompletnie nie wciągając, szczątkowa, można by rzec, że nieistniejąca. Ładne obrazki i ogólne wizualne wykonanie, ładna okładka. Beznadziejna czcionka. Ogólnie to marnotractwo pieniędzy.
Błędy, błędy, błędy, NIKT tego nie sprawdził. Przy niektórych zagadkach trzeba wyłączyć racjonalne myślenie i zapomnieć o prawach fizyki etc. Poziom zagadek jest losowy, nie ma, że od najłatwiejszych po najtrudniejsze. Brak wyjaśnienia jak zagadkę rozwiązać. Podpowiedzi, które czasem nic nie dają. Fabuła kompletnie nie wciągając, szczątkowa, można by rzec, że nieistniejąca....
więcej Pokaż mimo toOd jakiegoś czasu zaczęłam się interesować grami książkowymi, bo było to dla mnie coś zupełnie innego i przede wszystkim świeżego. Śmiem twierdzić, że bardzo się z nimi polubiłam i chce ich coraz więcej i więcej!
Tym razem, twórcy Dziennika zabierają nas w niesamowitą, pełną przygod i tajemnic wędrówkę, po mrocznych kopalniach, gdzie odgadnięcie wszystkich zagadek, to nie lada wyzwanie.
"Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie" to zbiór rysunków, cyfr i przeróżnych notatek, które łączą się w niebanalne rozwiązania. Jednak nie jest to takie proste, gdyż każda tajemnica, jest tak skonstruowana, że odpowiedź nie przychodzi tak łatwo! I to jest właśnie w tym wszystkim genialnie. Ale przyznaje, czasami musiałam prosiłć o pomoc, ponieważ sama nie potrafiłam połączyć wszystkich "kropek" w jedno 😅. I ostrzegam nie jest to gra na raz, gdyż niektóre z zagadek są tak skomplikowane, że idzie sobie włosy powyrywać, zanim się dojdzie do sedna sprawy. Mimo to, ja się świetnie przy tym bawiałam i z niecierpliwością czekam na inne książki interaktywne!
Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować grami książkowymi, bo było to dla mnie coś zupełnie innego i przede wszystkim świeżego. Śmiem twierdzić, że bardzo się z nimi polubiłam i chce ich coraz więcej i więcej!
więcej Pokaż mimo toTym razem, twórcy Dziennika zabierają nas w niesamowitą, pełną przygod i tajemnic wędrówkę, po mrocznych kopalniach, gdzie odgadnięcie wszystkich zagadek, to nie...
"Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane Kopalnie" to kolejna odsłona dziennika pełnego zagadek. I to nie byle jakich, bo twórcy Dziennika znów postarali się, żeby nie było zbyt łatwo! Rozwiązanie każdej z zagadek umożliwia uzyskanie słowa kodowego ze specjalnej strony internetowej. Hasło to przyda się przy kolejnych zadaniach, więc nie można przejść dalej bez jego znajomości.
Tak samo jak w poprzedniej części Dziennika, tak i tutaj fabuła praktycznie nie miała dla mnie znaczenia. Przez to, że pojedyncze akapity tekstu pojawiają się co kilka stron, trudno się w nią wczuć. Ale nie oszukujmy się - to nie o fabułę tu chodzi, tylko o zagadki, a te są naprawdę świetne!
Bardzo spodobało mi się, że rozgrywka została tu nieco utrudniona. W odróżnieniu od poprzednich części, w "Zakazanych Kopalniach" mamy pulę punktów poczytalności. Każda podpowiedź kosztuje nas kilka punktów - gdy dojdziemy do zera, przegrywamy! A uwierzcie, przegrać nie jest wcale trudno, bo na podpowiedzi do jednej, problematycznej zagadki, można zużyć aż 18 punktów!
Ze względu na nową mechanikę gry, ta część podobała mi się chyba najbardziej ze wszystkich i z czystym sumieniem mogę polecić ją wszystkim miłośnikom zagadek i logicznego myślenia!
"Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane Kopalnie" to kolejna odsłona dziennika pełnego zagadek. I to nie byle jakich, bo twórcy Dziennika znów postarali się, żeby nie było zbyt łatwo! Rozwiązanie każdej z zagadek umożliwia uzyskanie słowa kodowego ze specjalnej strony internetowej. Hasło to przyda się przy kolejnych zadaniach, więc nie można przejść dalej bez jego...
więcej Pokaż mimo toGrę rozpoczynamy za pomocą wejścia na specjalną stronę i zapoznania się z historią. Dzięki aplikacji możemy sobie lekko ułatwić rozgrywkę, poprzez uzyskanie specjalnych wskazówek, jednak przez użycie jakiejkolwiek z nich tracimy punkty poczytalności. Istnieje również możliwość poznania rozwiązania, jednak to ostateczność ostateczności, ponieważ musimy wtedy odjąć aż dziewięć punktów... Książka zawiera ponad czterdzieści zagadek, które muszę zaznaczyć w przewadze nie są proste, jednak czym byłaby gra gdyby było zbyt łatwo🤗. Osobiście uwielbiam DZIENNIKI za to, że jednak trzeba przy nich spędzić trochę czasu. Zagadki w tej części są świetnie wykreowane. Interaktywna gra książkową "DZIENNIK. WYPRAWA 1907: ZAKAZANE KOPALNIE" jest cudownie wydana, zawiera masę bardzo ciekawych ilustracji (myślę, że przydadzą się przy przyszłych fotografiach). Stworzony jest w nieco mrocznym klimacie, wszystko ma swój określony cel, zdecydowanie nic nie jest pominięte, czy też niepotrzebne. Wszystko ma swój określony kierunek działania. Tym razem wraz z bohaterem przenosimy się do kopalni Norton. Znajdziecie w niej masę świetnie dopracowanych, różnorodnych zagadek z każdą z nich dziennik będzie Was coraz bardziej pochłaniał😉. Owe zagadki mają bardzo różny stopień trudności. Jeśli tak jak ja kochacie escape roomy, czy też przypadły Wam do gustu poprzednie propozycje na pewno będziecie zachwyceni. Jesteście ciekawi, jak zakończy się ta zaskakująca przygoda? Czeluście kopalni potrafią być bardzo mroczne i tajemnicze...😁
_________________________
Grę rozpoczynamy za pomocą wejścia na specjalną stronę i zapoznania się z historią. Dzięki aplikacji możemy sobie lekko ułatwić rozgrywkę, poprzez uzyskanie specjalnych wskazówek, jednak przez użycie jakiejkolwiek z nich tracimy punkty poczytalności. Istnieje również możliwość poznania rozwiązania, jednak to ostateczność ostateczności, ponieważ musimy wtedy odjąć aż...
więcej Pokaż mimo to