rozwińzwiń

22 niezmienne prawa zarządzania marką

Okładka książki 22 niezmienne prawa zarządzania marką Al Ries, Laura Ries
Okładka książki 22 niezmienne prawa zarządzania marką
Al RiesLaura Ries Wydawnictwo: Prószyński i S-ka biznes, finanse
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
22 Immutable Laws of Branding
Wydawnictwo:
Prószyński i S-ka
Data wydania:
1998-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1998-01-01
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
8372554560
Tłumacz:
Jarosław Sawicki
Tagi:
marketing branding biznes marka
Średnia ocen

9,5 9,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
Ocena 7,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...

Oceny

Średnia ocen
9,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
16
3

Na półkach:

super książka z przykładami i konkretnymi wskazówkami dotyczącymi zarządzania marką

super książka z przykładami i konkretnymi wskazówkami dotyczącymi zarządzania marką

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    9
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    1
  • Must read
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Do kupienia BIZ
    1
  • PRO - Marka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 22 niezmienne prawa zarządzania marką


Podobne książki

Przeczytaj także