E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon

Okładka książki E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon Mateusz Bienias, Mirosław Smużniak
Okładka książki E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
Mateusz BieniasMirosław Smużniak Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2019-04-09
Data 1. wyd. pol.:
2019-04-09
Język:
polski
ISBN:
9788328340510
Tagi:
e-commerce e-biznes e-sprzedaż handel internetowy
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Przemysław Modrzewski, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski
Ocena 7,7
Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marc...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
2322
2322

Na półkach: , ,

Gdzie sprzedawać w sieci?

Lektura przede wszystkim przeznaczona jest dla tych, którzy już zaczęli lub za moment zaczną handlować w sieci. Czym? To właściwie bez znaczenia. Dużo bardziej istotne jest to, czy sprzedawać na własną rękę, czy też może związać swoją działalność z którymś ze sprzedażowych potentatów takich jak Allegro, eBay, czy Amazon? A może ze wszystkimi trzema naraz? Między innymi na to pytanie próbują dać odpowiedź autorzy książki.

Generalnie rzecz biorąc najważniejszym pytaniem w działalności e-commerce jest zadanie samemu sobie pytania, na jaką skalę chce się ową działalność rozwinąć. Jeżeli na niewielką, to książka ta chyba nie będzie Wam pomocna. Jeżeli jednak Waszym planem jest rozwój i zakrojenie działalności na coraz większą skalę, to możecie znaleźć tutaj całkiem sporo wskazówek, a także rozważań o tym, z kim z największych potentatów w branży warto się związać i dlaczego.

Autorzy książki skupiają się na rozłożeniu na czynniki pierwsze sposobu funkcjonowania trzech wielkich marek na rynku e-commerce: Allegro, eBaya oraz Amazona. Można się spierać, czy wyboru tego nie warto by było rozszerzyć na inne marki, jednak moim skromnym zdaniem wybór ten jest dość rozsądnie uzasadniony i po prostu słuszny. To najwięksi gracze na światowym rynku, najczęściej to właśnie z nimi związują się ludzie, słuszne jest zatem skupienie się w lekturze właśnie na nich. Jeżeli ktoś jednak chciałby związać swój los z kimś innym - wolna droga rzecz jasna. Aczkolwiek po lekturze tej pozycji można stać się dużo mądrzejszym o to, jak cała ta branża funkcjonuje w praktyce.

W książce skupiono się na kilku szalenie istotnych aspektach działalności e-commerce takich jak strategia obecności na platformach sprzedażowych, przygotowanie się do sprzedaży, marketing oraz działania wspomagające samą sprzedaż, czy też omówienie czyhających na nas w sieci na tym polu pułapek. Tych kilka przestrzeni omówiono na kolejnych stronach w odniesieniu do każdego z trzech wspomnianych rynkowych graczy wraz z przedstawieniem specyfiki każdej z platform oraz z zaprezentowaniem oferowanych przezeń narzędzi sprzedażowych, które w niejednym przypadku mogą szalenie ułatwić nam prowadzenie całej naszej działalności.

Lektura jest szalenie przydatna, aczkolwiek jasno trzeba powiedzieć, że nie jest ona przeznaczona dla każdego. Odbiorcą książki z całą pewnością powinien być ktoś, kto już działa w branży e-commerce lub planuje w najbliższym czasie to zrobić. W przeciwnym razie książkę można potraktować tylko jako swego rodzaju ciekawostkę, która - przy braku zainteresowania tematem - niekoniecznie musi czytelnika zaciekawić.

Dziękuję Wydawnictwu Onepress za egzemplarz recenzencki.

https://cosnapolce.blogspot.com/2019/09/e-commerce-na-platformach-ofertowych.html

Gdzie sprzedawać w sieci?

Lektura przede wszystkim przeznaczona jest dla tych, którzy już zaczęli lub za moment zaczną handlować w sieci. Czym? To właściwie bez znaczenia. Dużo bardziej istotne jest to, czy sprzedawać na własną rękę, czy też może związać swoją działalność z którymś ze sprzedażowych potentatów takich jak Allegro, eBay, czy Amazon? A może ze wszystkimi...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    3
  • Praca
    1
  • E-Commerce
    1
  • Finanse, biznes, ekonomia
    1
  • AD 2019
    1
  • NieWYSŁANE
    1
  • E-commerce
    1
  • Współpraca
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon


Podobne książki

Przeczytaj także