Prawda Reklamy - Prosty przepis na dobrą markę.
Wydawnictwo: M.J .JOE nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
100 str. 1 godz. 40 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Prawda Reklamy
- Wydawnictwo:
- M.J .JOE
- Data wydania:
- 2018-12-13
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-12-13
- Liczba stron:
- 100
- Czas czytania
- 1 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788394137526
- Tagi:
- marketing reklama grafika
W prostych słowach opowiada o tym jak budować reklamy, kampanie reklamowe i co zrobić aby zdobyć serce klientów. Prowadzisz firmę, albo masz genialny pomysł na biznes, który chcesz skomercjalizować? Ta książka jest dla Ciebie! Dowiesz się z niej co zrobić, aby zdobyć serce klientów.
Autor po latach pracy w branży reklamowej dla zagranicznych i polskich pokazuję jak praca reklamowa z firmą wygląda od kulis.
Przedstawia metody, które od lat wykorzystują wszystkie znane marki, a nieznajomość tych mechanik prowadzi do upadku firm, których zwykle można by uniknąć.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 3
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Kocham książki i jestem przedsiębiorcą dlatego "Prawdę reklamy" łyknąłem w jeden wieczór. Od początku autor nie ukrywa, że jego celem nie było napisanie opasłego tomu tylko krótkiego kompendium wiedzy do zastosowania tu i teraz.
Mi jako szefowi gastronomii wydawało się, że po latach znam swój biznes na wylot, a jednak w tej książce znalazłem kilka metod, które nauczyły mnie czegoś nowego.
Autor bawi się konwencją raz traktując nas jak znajomego przy piwie innym razem jak studenta na wykładzie, ale to chyba ta żonglerka sprawiła, że się nie nudziłem przy lekturze i ukończyłem ją w jeden wieczór. Nieźle, mogę polecić.
Kocham książki i jestem przedsiębiorcą dlatego "Prawdę reklamy" łyknąłem w jeden wieczór. Od początku autor nie ukrywa, że jego celem nie było napisanie opasłego tomu tylko krótkiego kompendium wiedzy do zastosowania tu i teraz.
więcej Pokaż mimo toMi jako szefowi gastronomii wydawało się, że po latach znam swój biznes na wylot, a jednak w tej książce znalazłem kilka metod, które nauczyły...
Sugestie, które autor przestawia są pokazane w banalny sposób i to dość prostym językiem. Nie wiem czy było to celowe, ale książkę pod względem stylistycznym czyta się trochę jak podręcznik że szkoły podstawowej. Widać, że nie pisał tego mistrz słowa tylko człowiek z branży opisywanej w tej książce. Wiedza zawarta w środku jest jednak bardziej rozlegla niż się spodziewałem kupując ebooka na aukcji charytatywnej. Tezy zamieszczone w środku są zaskakująco nieoczywiste. Autor z psychologicznego punktu widzenia pokazuje nie tylko rezultaty działań, ale po pierwsze tłumaczy ciąg przyczynowo-skutkowy, który powoduje konkretne efekty. Jedna z ciekawszych lektur w branży reklamowej obok książek Kotlera.
Sugestie, które autor przestawia są pokazane w banalny sposób i to dość prostym językiem. Nie wiem czy było to celowe, ale książkę pod względem stylistycznym czyta się trochę jak podręcznik że szkoły podstawowej. Widać, że nie pisał tego mistrz słowa tylko człowiek z branży opisywanej w tej książce. Wiedza zawarta w środku jest jednak bardziej rozlegla niż się spodziewałem...
więcej Pokaż mimo toPrzyjemna i lekka książka, przez co zrozumiała dla każdego. Bardzo mi pomogła na studiach wyjaśniając w sposób prosty zawiłości praw marketingu . Zdecydowanie polecam każdemu.
Przyjemna i lekka książka, przez co zrozumiała dla każdego. Bardzo mi pomogła na studiach wyjaśniając w sposób prosty zawiłości praw marketingu . Zdecydowanie polecam każdemu.
Pokaż mimo toOkladka jak do książki kucharskiej... W środku dramat
Okladka jak do książki kucharskiej... W środku dramat
Pokaż mimo to