Prawda Reklamy - Prosty przepis na dobrą markę.

Okładka książki Prawda Reklamy - Prosty przepis na dobrą markę. Michał Jeżowski
Okładka książki Prawda Reklamy - Prosty przepis na dobrą markę.
Michał Jeżowski Wydawnictwo: M.J .JOE nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
100 str. 1 godz. 40 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Prawda Reklamy
Wydawnictwo:
M.J .JOE
Data wydania:
2018-12-13
Data 1. wyd. pol.:
2018-12-13
Liczba stron:
100
Czas czytania
1 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788394137526
Tagi:
marketing reklama grafika
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
7
2

Na półkach: ,

Kocham książki i jestem przedsiębiorcą dlatego "Prawdę reklamy" łyknąłem w jeden wieczór. Od początku autor nie ukrywa, że jego celem nie było napisanie opasłego tomu tylko krótkiego kompendium wiedzy do zastosowania tu i teraz.

Mi jako szefowi gastronomii wydawało się, że po latach znam swój biznes na wylot, a jednak w tej książce znalazłem kilka metod, które nauczyły mnie czegoś nowego.

Autor bawi się konwencją raz traktując nas jak znajomego przy piwie innym razem jak studenta na wykładzie, ale to chyba ta żonglerka sprawiła, że się nie nudziłem przy lekturze i ukończyłem ją w jeden wieczór. Nieźle, mogę polecić.

Kocham książki i jestem przedsiębiorcą dlatego "Prawdę reklamy" łyknąłem w jeden wieczór. Od początku autor nie ukrywa, że jego celem nie było napisanie opasłego tomu tylko krótkiego kompendium wiedzy do zastosowania tu i teraz.

Mi jako szefowi gastronomii wydawało się, że po latach znam swój biznes na wylot, a jednak w tej książce znalazłem kilka metod, które nauczyły...

więcej Pokaż mimo to

avatar
4
4

Na półkach:

Sugestie, które autor przestawia są pokazane w banalny sposób i to dość prostym językiem. Nie wiem czy było to celowe, ale książkę pod względem stylistycznym czyta się trochę jak podręcznik że szkoły podstawowej. Widać, że nie pisał tego mistrz słowa tylko człowiek z branży opisywanej w tej książce. Wiedza zawarta w środku jest jednak bardziej rozlegla niż się spodziewałem kupując ebooka na aukcji charytatywnej. Tezy zamieszczone w środku są zaskakująco nieoczywiste. Autor z psychologicznego punktu widzenia pokazuje nie tylko rezultaty działań, ale po pierwsze tłumaczy ciąg przyczynowo-skutkowy, który powoduje konkretne efekty. Jedna z ciekawszych lektur w branży reklamowej obok książek Kotlera.

Sugestie, które autor przestawia są pokazane w banalny sposób i to dość prostym językiem. Nie wiem czy było to celowe, ale książkę pod względem stylistycznym czyta się trochę jak podręcznik że szkoły podstawowej. Widać, że nie pisał tego mistrz słowa tylko człowiek z branży opisywanej w tej książce. Wiedza zawarta w środku jest jednak bardziej rozlegla niż się spodziewałem...

więcej Pokaż mimo to

avatar
31
1

Na półkach:

Przyjemna i lekka książka, przez co zrozumiała dla każdego. Bardzo mi pomogła na studiach wyjaśniając w sposób prosty zawiłości praw marketingu . Zdecydowanie polecam każdemu.

Przyjemna i lekka książka, przez co zrozumiała dla każdego. Bardzo mi pomogła na studiach wyjaśniając w sposób prosty zawiłości praw marketingu . Zdecydowanie polecam każdemu.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Okladka jak do książki kucharskiej... W środku dramat

Okladka jak do książki kucharskiej... W środku dramat

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    4
  • Chcę przeczytać
    3
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Prawda Reklamy - Prosty przepis na dobrą markę.


Podobne książki

Przeczytaj także