Reklama

Content. Elementarna cząstka marketingu

Rebecca LiebJaimy Szymanski
6,5 / 10
13 ocen 6 opinii
biznes, finanse 288 str.
Tytuł oryginału:
Content - The Atomic Particle of Marketing
Data wydania:
2018-06-18
Data 1. wyd. pol.:
2018-06-18
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788324054527
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Wydawnictwo:
Znak Horyzont
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
marketing content


Tytuł oryginału:
Content - The Atomic Particle of Marketing
Data wydania:
2018-06-18
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788324054527
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Wydawnictwo:
Znak Horyzont
Kategoria:
biznes, finanse
Tagi:
marketing content

Średnia ocen
6,5 / 10
13 ocen 6 opinii

Oceń przeczytaną książkę
Dodaj książkę do biblioteczki

Kup książkę

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
13 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [6]

Sortuj:
186
4

Na półkach:

Pomimo próby usystematyzowania wiedzy z zakresu content marketingu, książka fragmentami chaotyczna i przegadana. Duże zastrzeżenia pozostawia również tłumaczenie, które stara się każdy branżowy termin zapozyczony z j. angielskiego przełożyć na polski, co przy założeniu, że to pozycja raczej dla specjalistów, wypada momentami sztucznie.

Pokaż mimo to

956
459

Na półkach:

Bardzo dobra naukowa pozycja dla każdego, kogo interesują media contentowe. Dla osób, które w nich pracują, wręcz obowiązkowa, bo pozwala uspójnić własną wiedzę oraz odpowiednio ją skategoryzować.

Cała recenzja tutaj: http://www.zukoteka.pl/content-rebecca-lieb-jaimy-szymanski/

Pokaż mimo to

75
55

Na półkach: ,

Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
8490
138

Na półkach: ,

Jest to książka dla specjalistów marketerów, nie zaś dla osób, które zajmują się pisaniem contentu. Nie do końca rozumiem głosy osób, które 'NIE SPODZIEWAŁY SIĘ, MYŚLAŁY, ŻE DOWIEDZĄ SIĘ JAK PISAĆ BLOGASKA'. No nie, jest to kompendium wiedzy teoretycznej o tym jak działać i w ogóle dlaczego działać.
Ciekawym zagadnieniem, do którego wcześniej nie przywiązywałam uwagi, jest...

więcej Pokaż mimo to

833
21

Na półkach: , , ,

Tytuł i opis są, sądzę, nieco mylące. Bardziej książkę polecić można tym, którzy content planują lub nim zarządzają niż osobom content tworzącym. Niemniej, książka bardzo wartościowa, wskazująca na perspektywy rozwoju content marketingu i wyzwania, jakie stoją przed agencjami marketingowymi.
Mogłoby być również więcej konkretnych przykładów, ale ogólnie, jak na podręcznik...

więcej Pokaż mimo to

745
237

Na półkach: ,

Zachęcona rekomendacją mówiącą o tym, że książka „Content. Elementarna cząstka marketingu” jest lekturą obowiązkową dla dziennikarzy i blogerów, sięgnęłam po nią. Nie żebym była dziennikarką czy blogerem, to akurat nie, ale od dawna kołacze się w mojej głowie myśl, żeby prowadzić bloga, na którym mogłabym dzielić się z czytelnikami swoimi wrażeniami z lektur oraz innymi cząstka...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach


Reklama

Reklama
Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content. Elementarna cząstka marketingu


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd