Content. Elementarna cząstka marketingu

Rebecca LiebJaimy Szymanski Wydawnictwo: Znak Horyzont biznes, finanse
288 str.
Tytuł oryginału:
Content - The Atomic Particle of Marketing
Data wydania:
2018-06-18
Data 1. wyd. pol.:
2018-06-18
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788324054527
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Wydawnictwo:
Znak Horyzont
Tagi:
marketing content
Tytuł oryginału:
Content - The Atomic Particle of Marketing
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2018-06-18
Liczba stron:
288
Język:
polski
ISBN:
9788324054527
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Tagi:
marketing content
Średnia ocen
6,2 / 10
17 ocen 6 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [6]

Sortuj:
204
4

Na półkach:

Pomimo próby usystematyzowania wiedzy z zakresu content marketingu, książka fragmentami chaotyczna i przegadana. Duże zastrzeżenia pozostawia również tłumaczenie, które stara się każdy branżowy termin zapozyczony z j. angielskiego przełożyć na polski, co przy założeniu, że to pozycja raczej dla specjalistów, wypada momentami sztucznie.

Pokaż mimo to

954
459

Na półkach:

Bardzo dobra naukowa pozycja dla każdego, kogo interesują media contentowe. Dla osób, które w nich pracują, wręcz obowiązkowa, bo pozwala uspójnić własną wiedzę oraz odpowiednio ją skategoryzować.

Cała recenzja tutaj: http://www.zukoteka.pl/content-rebecca-lieb-jaimy-szymanski/

Pokaż mimo to

97
77

Na półkach: ,

Książka naukowa skierowana do osób myślących o contencie w obszarach strategii - content marketerów, managerów, dyrektorów. Autorki koncentrują się na najczęstszych problemach związanych ze strategią contentową i jej wdrażaniem w organizacjach (szczególnie dużych). Pojawiają się także zagadnienia mediów konwergentnych, reklamy natywnej, real-time marketingu.

Podtytuł...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
8827
138

Na półkach: ,

Jest to książka dla specjalistów marketerów, nie zaś dla osób, które zajmują się pisaniem contentu. Nie do końca rozumiem głosy osób, które 'NIE SPODZIEWAŁY SIĘ, MYŚLAŁY, ŻE DOWIEDZĄ SIĘ JAK PISAĆ BLOGASKA'. No nie, jest to kompendium wiedzy teoretycznej o tym jak działać i w ogóle dlaczego działać.
Ciekawym zagadnieniem, do którego wcześniej nie przywiązywałam uwagi, jest...

więcej Pokaż mimo to

926
23

Na półkach: , , ,

Tytuł i opis są, sądzę, nieco mylące. Bardziej książkę polecić można tym, którzy content planują lub nim zarządzają niż osobom content tworzącym. Niemniej, książka bardzo wartościowa, wskazująca na perspektywy rozwoju content marketingu i wyzwania, jakie stoją przed agencjami marketingowymi.
Mogłoby być również więcej konkretnych przykładów, ale ogólnie, jak na...

więcej Pokaż mimo to

821
313

Na półkach: ,

Zachęcona rekomendacją mówiącą o tym, że książka „Content. Elementarna cząstka marketingu” jest lekturą obowiązkową dla dziennikarzy i blogerów, sięgnęłam po nią. Nie żebym była dziennikarką czy blogerem, to akurat nie, ale od dawna kołacze się w mojej głowie myśl, żeby prowadzić bloga, na którym mogłabym dzielić się z czytelnikami swoimi wrażeniami z lektur oraz innymi...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    42
  • Przeczytane
    25
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    3
  • 2018
    3
  • Marketing
    2
  • 2020
    2
  • Przeczytane w 2019
    1
  • Z Literatura amerykańska
    1
  • ! MBP
    1


Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Content. Elementarna cząstka marketingu


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd