rozwińzwiń

Neuromarketing

Okładka książki Neuromarketing Roger Dooley
Okładka książki Neuromarketing
Roger Dooley Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2016-03-11
Data 1. wyd. pol.:
2016-03-11
Język:
polski
ISBN:
9788301184537
Średnia ocen

5,7 5,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,7 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
15
14

Na półkach:

Jeżeli mam być szczery to się rozczarowałem. Nie oczekiwałem podanych na talerzu 100 sposobów na przekonanie klienta, które wprowadzę od ręki, ale też nie spodziewałem się takiego wodolejstwa i luźnego pisania jak wnioski z badania X można zastosować w sprzedaży mając jednak z tyłu głowy, że mogą nie zadziałać. Żadnych szybkich, tanich ani, tym bardziej, skutecznych sposobów na przekonanie klienta tutaj nie znajdziecie. Są ciekawe fragmenty dotyczące torowania, prezentacji ceny, oddziaływania na zmysły itd. ale w mojej ocenia zastosować te rozwiązania mogą tylko duże firmy chociażby ze względu na koszty. To raczej wskazówki. Ogólnie uważam, że nie warto. Oczywiście da się wyciągnąć coś dla siebie i wiele wątków jest ciekawych, ale to nie są żadne sposoby.

Jeżeli mam być szczery to się rozczarowałem. Nie oczekiwałem podanych na talerzu 100 sposobów na przekonanie klienta, które wprowadzę od ręki, ale też nie spodziewałem się takiego wodolejstwa i luźnego pisania jak wnioski z badania X można zastosować w sprzedaży mając jednak z tyłu głowy, że mogą nie zadziałać. Żadnych szybkich, tanich ani, tym bardziej, skutecznych...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    8
  • #PAPIEROWA
    1
  • Marketing
    1
  • 2019
    1
  • *MARKETING
    1
  • MARKETING
    1
  • *E-COMMERCE
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuromarketing


Podobne książki

Przeczytaj także