rozwińzwiń

Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych

Okładka książki Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych Agnieszka Izabela Baruk
Okładka książki Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych
Agnieszka Izabela Baruk Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
167 str. 2 godz. 47 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora"
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
167
Czas czytania
2 godz. 47 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-7285-604-3
Tagi:
handel żywność marketing reklama
Średnia ocen

2,0 2,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing dla inżynierów Agnieszka Izabela Baruk, Adam Dzidowski, Katarzyna Hys
Ocena 0,0
Marketing dla ... Agnieszka Izabela B...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Badanie środowiska przyrodniczego w naukach humanistycznych, społecznych i przyrodniczych Rafał Kleśta-Nawrocki, Piotr Oliński, Wojciech Piasek
Ocena 8,0
Badanie środow... Rafał Kleśta-Nawroc...
Okładka książki DDA - czy to ja? Cezary Biernacki, Anna Maria Seweryńska
Ocena 8,0
DDA - czy to ja? Cezary Biernacki, A...
Okładka książki Poskromić ADHD. Poznawczo-behawioralna terapia dorosłych. Podręcznik terapeuty Michael W. Otto, Carol J. Perlman, Steven A. Safren, Susan Sprich
Ocena 6,4
Poskromić ADHD... Michael W. Otto, Ca...
Okładka książki Teorie rozwoju człowieka Barbara M. Newman, Philip R. Newman
Ocena 7,0
Teorie rozwoju... Barbara M. Newman, ...
Okładka książki Nierówności po polsku. Dlaczego trzeba się nimi zająć, jeśli chcemy dobrej przyszłości nad Wisłą Michał Brzeziński, Paweł Bukowski, Jakub Sawulski
Ocena 8,0
Nierówności po... Michał Brzeziński,&...
Okładka książki Socjologia. Kluczowe pojęcia Anthony Giddens, Philip W. Sutton
Ocena 7,6
Socjologia. Kl... Anthony Giddens, Ph...

Oceny

Średnia ocen
2,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych


Podobne książki

Przeczytaj także