Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora"
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 167
- Czas czytania
- 2 godz. 47 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7285-604-3
- Tagi:
- handel żywność marketing reklama
W książce omówiono wyniki badań dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane z samym produktem i jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem.
Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów i zakończenia.
I. Marketing etyczny i jego odwrotność.
II. Nabywcy finalni jako podmioty nieetycznych działań marketingowych producentów.
III. Postrzeganie producentów w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych.
IV. Postrzeganie handlowców w kontekście poziomu etyki podejmowanych przez nich działań marketingowych.
V. Kształtowanie emocjonalnej lojalności nabywców finalnych poprzez inspirowanie ich aktywności prosumpcyjnej na rynku produktów spożywczych.
wydawnictwo TNOiK, 2011
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE