Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Okładka książki Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy Agnieszka Izabela Baruk
Okładka książki Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Agnieszka Izabela Baruk Wydawnictwo: Difin biznes, finanse
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Difin
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
8372516308
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing dla inżynierów Agnieszka Izabela Baruk, Adam Dzidowski, Katarzyna Hys
Ocena 0,0
Marketing dla ... Agnieszka Izabela B...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    1
  • Samorozwój
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy


Podobne książki

Przeczytaj także