Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Agora
- Data wydania:
- 2010-11-29
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-11-29
- Liczba stron:
- 102
- Czas czytania
- 1 godz. 42 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326800429
- Tagi:
- celebryci komunikacja marketingowa
Według wyszukiwarki Google jeszcze kilka lat temu słowo "celebryta" nie było powszechnie znane. Jednakże w krótkim czasie pojęcie to przeszło gwałtowną ewolucję, zajmując wysokie miejsce w codziennym słowniku marketingu i reklamy. W erze Internetu, telewizji i spełniającej się przepowiedni o globalnej wiosce, gwiazda reklamująca swoją twarzą, nazwiskiem i dorobkiem produkt lub ideę jest coraz więcej warta.
Książka ''Celebryci w ataku'' ukaże się na rynku od 1 grudnia 2010 roku i będzie pierwszą, analityczną pozycją traktującą o życiu gwiazd i ich współpracy z branżą reklamową. To jednocześnie próba stawienia czoła zagadnieniu wpływu życia gwiazd na życie społeczeństwa, zbiór analitycznych, aczkolwiek subiektywnych, przemyśleń na ten temat, popartych licznymi przykładami z rynku polskiego i światowego. Lektura dostarczy czytelnikom informacji na temat celebrytów i ich udziału w rynku reklamy, jak również pomoże zrozumieć, w jaki sposób budować strategie reklamowe z udziałem celebrytów i gwiazd, aby osiągnąć zamierzony cel.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Jest ok, dużo trafnych spostrzeżeń. Jednak książka dobra dla osób początkujących w temacie marketingu.
Jest ok, dużo trafnych spostrzeżeń. Jednak książka dobra dla osób początkujących w temacie marketingu.
Pokaż mimo to