rozwińzwiń

Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej

Okładka książki Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski
Okładka książki Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Robert NiczewskiJakub Potrzebowski Wydawnictwo: Agora nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
102 str. 1 godz. 42 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Agora
Data wydania:
2010-11-29
Data 1. wyd. pol.:
2010-11-29
Liczba stron:
102
Czas czytania
1 godz. 42 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326800429
Tagi:
celebryci komunikacja marketingowa
Średnia ocen

5,3 5,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,3 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
151
47

Na półkach:

Jest ok, dużo trafnych spostrzeżeń. Jednak książka dobra dla osób początkujących w temacie marketingu.

Jest ok, dużo trafnych spostrzeżeń. Jednak książka dobra dla osób początkujących w temacie marketingu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    10
  • Chcę przeczytać
    5
  • Posiadam
    2
  • Ekonomia
    1
  • Studia
    1
  • 2017
    1
  • "Przeczytam 52 książek w 2023 roku"
    1
  • 2013
    1
  • Lektury czas wolny
    1

Cytaty

Podobne książki

Okładka książki Aktywizator seniorów. Scenariusze zajęć Małgorzata Brzezińska, Małgorzata Graczkowska, Anna Kwaśniewska
Ocena 6,8
Aktywizator se... Małgorzata Brzezińs...
Okładka książki Obudźcie tygrysa. Leczenie traumy Ann Frederick, Peter A. Levine
Ocena 7,5
Obudźcie tygry... Ann Frederick, Pete...
Okładka książki Kontrola umysłu metodą Silvy. Odkryj niezwykłe możliwości swojego mózgu Philip Miele, José Silva
Ocena 7,4
Kontrola umysł... Philip Miele, José ...

Przeczytaj także