rozwiń zwiń

Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej

Okładka książki Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Robert NiczewskiJakub Potrzebowski Wydawnictwo: Agora nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
102 str. 1 godz. 42 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Agora
Data wydania:
2010-11-29
Data 1. wyd. pol.:
2010-11-29
Liczba stron:
102
Czas czytania
1 godz. 42 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326800429
Tagi:
celebryci komunikacja marketingowa
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Reklama

Cytaty

Reklama
zgłoś błąd