cytaty z książki "Zakamarki marki"
katalog cytatów
[+ dodaj cytat]
Marka dla konsumenta oznacza konkretną rzecz. Marka to bardzo często skrót myślowy, który pozwala szybko ogarnąć określoną kategorię produktów czy cechę. Dlatego marka powinna być bardzo dokładnie zdefiniowana. Zanim zaczniesz ją budować, określ szczegółowo, czym ma być dla Twojego konsumenta, a zaraz w następnym kroku dodaj, czym Twoja marka nie jest i nie będzie".
Marka to klub. Musi wykluczać. Produkt o ograniczonej dostępności jest bardziej pożądany. Cena, limitowana seria, klubowa karta wstępu - to wszystko sposoby na budowanie marki, które się sprawdzają".
(...) przy budowaniu silnej marki: równie ważne jak to, kim jesteś (i dla kogo pracujesz0, jest to, kim nie jesteś (i dla kogo nie pracujesz). (...) Wybierz to, co ma Cię wyróżniać spośród konkurencji, zdefiniuj swoich odbiorców i konsekwentnie trzymaj się tych ustaleń. Nie ufaj firmom, które głoszą "Zadowolimy każdego klienta". Bo to obietnica bez pokrycia".
Badania aktywności mózgu pokazują, że głód spowodowany brakiem wiedzy jest podobny do aktywności mózgu, kiedy odczuwamy prawdziwy ból. Niewiedza potrafi boleć!".