forum Oficjalne Aktualności
Wakacje sentymentalnie – książki, które przywołują wspomnienia
Jakie książki towarzyszyły wam podczas szkolnych wakacji, jakie przywołują najpiękniejsze czytelnicze wspomnienia z dzieciństwa, okresu dorastania? Jakie publikacje uważacie za – taką własną, ale i uniwersalną – klasykę? Oto 8 tytułów szczególnie ważnych dla mnie, czekam na wasze propozycje w komentarzach!
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [46]
Uwielbiałem książki Edmunda Niziurskiego czy Hanny Ożogowskiej. I oczywiście Pana Samochodzika, którego odkryłem dosyć późno.
Szkolny lud, Okulla i ja Sposób na Alcybiadesa Głowa na tranzystorach
Kocham do dziś "Tajemnicę zielonej pieczęci".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWszystko co napisała dla dzieci Astrid Lindgren. Słuchałam jej audiobooków w dzieciństwie tyle razy, że musiałam kilka tych samych płyt kupować ponownie, bo juz się zacinały 😁
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSeria Pan Samochodzik i Templariusze i Tomek na Czarnym Lądzie
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW 80 dni dookoła świata, to było coś. Dostałam na koniec roku i pożarłam w jeden dzień w hotelu...a potem czytałam jeszcze raz, i jeszcze...na zmianę z Samochodzikami ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa też to czytałam pasjami. Jeszcze Dzieci kapitana Granta , był jeszcze Bahdaj (wszystko tego autora),Dziewczyna i chłopak, czyli heca na 14 fajerek , Koniec wakacji i Jezioro osobliwości
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejNo proszę, już zapomniałam nawet o "Dziewczynie i chłopaku..."! Dzięki za przypomnienie, nostalgicznie mi teraz :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNo i jeszcze seria histotyczno-sensacyjna z wątkiem słowiańskim Joe Alexa Czarne okręty Oto zapada noc mroczna. Tom 2 Abyś nie błądził w obcej ciemności... Tom 3 Było chyba 6 tomów. Jeszcze to mam w...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejA ja kilkukrotnie czytałam Adama Bahdaja Wakacje z duchami i Podróż za jeden uśmiech oraz Czarne Stopy. Do tego nieśmiertelna seria Pan Samochodzik Zbigniewa Nienackiego
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postOj, jest takich parę, wielokrotnie o nich wspominałam, ale czemu by nie jeszcze raz :) Dzban ciotki Becky, Dziewczyna z pomarańczami, Przepowiednia Dżokera
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMała księżniczka, Awantura w Niekłaju Dzieci z Bullerbyn Mikołajek i inne chłopaki Wakacje Mikołajka
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postLato Muminków, bez Muminków nie ma dla mnie dzieciństwa :) I jeszcze Pollyanna.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDodajmy tu też "Dzieci z Bullerbyn". Te wakacyjne rozdziały do dziś przypominają mi o wakacjach spędzanych u dziadków na wsi.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post