Marek Zawiślak

brak danych
Wszystkie Poza moją biblioteczką W mojej biblioteczce Pokaż książki znajdujące się:
Content. Elementarna cząstka marketingu
Content. Elementarna cząstka marketingu
Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

6,83 (6 ocen i 5 opinii)
Content. Elementarna cząstka marketingu
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niez...
czytelników: 33 | opinie: 5 | ocena: 6,83 (6 głosów)
Człowiek i błędy ewolucji
Człowiek i błędy ewolucji
Nathan H. Lents

0 (0 ocen i 0 opinii)
Człowiek i błędy ewolucji Seria: X-Varia
Intrygująca podróż po świecie niedoskonałości, które czynią nas ludźmi. My, ludzie, lubimy myśleć o sobie jak o wysoce rozwiniętych istotach. Skoro jednak jesteśmy najdoskonalszym wytworem ewolucji,...
czytelników: 40 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
Innowacyjność - przepis na sukces. Model
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Philip Kotler, Trias de Bes Fernando

6,67 (3 ocen i 0 opinii)
Innowacyjność - przepis na sukces. Model "od A do F"
Philip Kotler i Fernando Trias de Bes przedstawiają rewolucyjny model wdrażania udoskonaleń Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś sza...
czytelników: 10 | opinie: 0 | ocena: 6,67 (3 głosy)
Marketing
Marketing
Philip Kotler

7,61 (106 ocen i 12 opinii)
Marketing
Autor: Philip Kotler
Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profe...
czytelników: 680 | opinie: 12 | ocena: 7,61 (106 głosów) | inne wydania: 2
Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Michael Bosworth, Bez Zoldan

8,43 (7 ocen i 4 opinii)
Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmów...
czytelników: 31 | opinie: 4 | ocena: 8,43 (7 głosów)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
Philip Kotler

7,38 (8 ocen i 2 opinii)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
Autor: Philip Kotler
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętny...
czytelników: 25 | opinie: 2 | ocena: 7,38 (8 głosów)
Real Madryt. Strategia sukcesu
Real Madryt. Strategia sukcesu
Steven G. Mandis

7,16 (19 ocen i 6 opinii)
Real Madryt. Strategia sukcesu Seria: X-Varia
"Kompletne i dogłębne studium działania słynnego klubu. Otwierająca oczy analiza, napisana z kliniczną precyzją i wyczuciem." - Sir Alex Ferguson, manager Manchester United 1986-2...
czytelników: 45 | opinie: 6 | ocena: 7,16 (19 głosów)

Wywiad z tłumaczem

Chciałbyś zadać pytanie swojemu ulubionemu tłumaczowi?
Dołącz do grupy „Rozmowy z tłumaczami” i zaproponuj pytania, my zorganizujemy wywiad.

Dyskusje o tłumaczu

7
127
514
Tylu naszych czytelników chce przeczytać książki tego tłumacza.
Tyle osób przeczytało książkę tego tłumacza.
Tyle książek tego tłumacza znajduje się w naszej bazie.

Fani tłumacza (0)

Lista jest pusta
Czytelnicy (127)

zgłoś błąd zgłoś błąd