Drucker o marketingu. Nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Tytuł oryginału:
- Drucker on Marketing. Lessons from the world's most influential business thinker
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2014-05-08
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-05-08
- Liczba stron:
- 288
- Czas czytania
- 4 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566241
- Tłumacz:
- Mateusz Fatek
- Tagi:
- Drucker marketing zarządzanie guru marketingu Drucker o marketingu
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!
Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”.
"Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło."
Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern
(Z Przedmowy)
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 18
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Drucker o marketingu. Nauczanie najbardziej wpływowego teoretyka biznesu
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Drucker był mentorem biznesowym, doradzał firmom od lat 60./70.. Książka podnosi temat tego, że marketing jest podstawą biznesu. Mówi o tym, że musimy poznać potrzeby klienta. Książka mówi o tym, jaki marketing prowadzić. Znajdziemy w niej między innymi informacje o 8 zasadach marketingu, skąd pochodzą innowacje, grzechy marketingowe według Druckera.
Polecam tę książkę, ponieważ jest to nowe spojrzenie na to, żeby koncentrować się na marketingu, a nie tylko na sprzedaży.
Drucker był mentorem biznesowym, doradzał firmom od lat 60./70.. Książka podnosi temat tego, że marketing jest podstawą biznesu. Mówi o tym, że musimy poznać potrzeby klienta. Książka mówi o tym, jaki marketing prowadzić. Znajdziemy w niej między innymi informacje o 8 zasadach marketingu, skąd pochodzą innowacje, grzechy marketingowe według Druckera.
więcej Pokaż mimo toPolecam tę książkę,...
Za mało konkretów, za dużo lania wody...
Niestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.
Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.
Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na marketing.
Osobiście oczekiwałem sensowniejszego...
Najlepszą lekcją jaką może dać ta książka na temat marketingu jest skuteczna metoda promocji wydawniczej: Wykorzystaj znane nazwiska
Przedmowa: Kotler
Treść na podstawie przemyśleń: Druckera
Sprzedaż gwarantowana ;)
Za mało konkretów, za dużo lania wody...
więcej Pokaż mimo toNiestety książka ma na prawdę mało wspólnego z marketingiem, a mówienie, że marketing to zarządzanie jest przesadą.
Moim zdaniem marketing powinien wpływać na zarządzanie, ale nie może być mu równy.
Generalnie znajdziemy tutaj wiele teorii Druckera z jego różnych książek na temat zarządzania i próbę przełożenia tych wniosków na...
Drucker - nie da się inaczej... polecam :)
Drucker - nie da się inaczej... polecam :)
Pokaż mimo to