Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
E-Biznes (36)
  • Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
    Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
    Autor:
    Humanista w świecie liczb „Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, lic...
    czytelników: 30 | opinie: 0 | ocena: 7 (7 głosów)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor:
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 270 | opinie: 16 | ocena: 6,15 (94 głosy)
  • Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Autor:
    Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezp...
    czytelników: 191 | opinie: 7 | ocena: 7,65 (37 głosów)
  • Skuteczna reklama
    Skuteczna reklama
    Autor:
    John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Ksią...
    czytelników: 68 | opinie: 4 | ocena: 7,6 (10 głosów)
  • Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Autorzy:
    Wciągnij klienta w swe sieci • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę • Obowiązkowo stwórz stronę internetową • Załóż konta w serwisach społecznościowych • Zacznij pisać fi...
    czytelników: 63 | opinie: 6 | ocena: 6,07 (29 głosów)
  • Copywriting internetowy
    Copywriting internetowy
    Autor:
    Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki w...
    czytelników: 83 | opinie: 9 | ocena: 6,15 (27 głosów)
  • Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
    Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
    Autor:
    Tajniki warsztatu legendarnego copywritera. Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy? Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”. Tym gorzej dla osó...
    czytelników: 61 | opinie: 3 | ocena: 7,65 (17 głosów)
  • E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    Autor:
    Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by pr...
    czytelników: 61 | opinie: 2 | ocena: 7,07 (15 głosów) | inne wydania: 1
  • Tajemnice Google'a. Wielki Brat ery informatycznej
    Tajemnice Google'a. Wielki Brat ery informatycznej
    Autor:
    Autor opisuje fenomen największej internetowej wyszukiwarki Google, i jak sam autor twierdzi, nie jest to ani panegiryk, ani historia spiskowa, lecz próba obiektywnego opisania fenomenu G...
    czytelników: 125 | opinie: 6 | ocena: 6,24 (38 głosów)
  • Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu
    Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu
    Autorzy:
    Jeszcze parę lat temu udostępnienie dużej, popularnej aplikacji wiązało się z ogromnymi wydatkami na infrastrukturę. Konieczne było posiadanie własnej serwerowni, wynajmowanie przestrzeni w centrum da...
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 7,5 (2 głosy)
  • Mała firma w sieci - Narzędzia Google dla początkujących
    czytelników: 16 | opinie: 2 | ocena: 6,5 (6 głosów)
  • Biblia e-biznesu
    czytelników: 250 | opinie: 3 | ocena: 7,86 (28 głosów)
  • E-marketing
    E-marketing
    Autor:
    Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internet...
    czytelników: 115 | opinie: 8 | ocena: 7,38 (29 głosów)
  • Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
    Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
    Autor:
    Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego do...
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 7 (2 głosy)
  • Samo sedno. Reklama Google AdWords w praktyce
    Samo sedno. Reklama Google AdWords w praktyce
    Autor:
    Reklama w Internecie – prostsza niż myślisz. Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i p...
    czytelników: 25 | opinie: 0 | ocena: 6,25 (8 głosów)
  • Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
    Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
    Autor:
    Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci? Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, od...
    czytelników: 22 | opinie: 0 | ocena: 6,5 (2 głosy)
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
    Autor:
    To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za...
    czytelników: 152 | opinie: 8 | ocena: 6,54 (52 głosy)
  • Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie
    Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie
    Autor:
    Zarządzaj organizacją z pomocą ERP! Modelowanie systemów ERP, czyli budowanie modelu działania organizacji Projektowanie systemów ERP, czyli przejście do modelu tech...
    czytelników: 5 | opinie: 0 | ocena: 9 (1 głos)
  • Informatyka dla potrzeb logistyka(i)
    Informatyka dla potrzeb logistyka(i)
    Autor:
    We współczesnych, skomplikowanych dla biznesu czasach, w okresie tworzenia podstaw gospodarki opartej na wiedzy, trudno sobie wyobrazić prawidłowo...
    czytelników: 4 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Marketing doświadczeń
    Marketing doświadczeń
    Autorzy:
    W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście nau...
    czytelników: 2 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd