Politologia/Psychologia/Socjologia (7)
  • Fałsz politycznych frazesów, czyli pospolite złudzenia w gospodarce i polityce
    Fałsz politycznych frazesów, czyli pospolite złudzenia w gospodarce i polityce
    Autor:
    "Fałsz politycznych frazesów…" to zbiór ponad osiemdziesięciu artykułów pochodzących z magazynu „The Freeman”, wydawanego przez amerykańską Foundation for Economic Education. Zebrane w tym zbiorze tek...
    czytelników: 1 | opinie: 4 | ocena: 7 (14 głosów)
  • Ekonomia dla normalnych ludzi. Wprowadzenie do szkoły austriackiej
    Ekonomia dla normalnych ludzi. Wprowadzenie do szkoły austriackiej
    Autor:
    Nazwa "szkoła austriacka" pochodzi stąd, że gros jej twórców wywodzi się - jak się pewnie domyślacie - z Austrii. Jednakże okupacja nazistowska tego kraju doprowadziła do rozprzestrzenienia...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 7,38 (37 głosów)
  • Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
    Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
    Autor:
    Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielim...
    czytelników: 1 | opinie: 223 | ocena: 7,47 (2049 głosów)
  • Hamulce Sukcesu
    Hamulce Sukcesu
    Autor:
    Uwierz w siebie i odkryj jak przyspieszyć na drodze do sukcesu? Czym są hamulce sukcesu i jak je wyłączyć? Ta książka może być początkiem realnej drogi do zadowolenia z życia, już bez bagażu negatywny...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 8,33 (3 głosy)
  • Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego: moc oddziaływania na ludzi i sytuacje
    Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego: moc oddziaływania na ludzi i sytuacje
    Autor:
    Seria: Onepress
    Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański "Harvard Business Review"...
    czytelników: 1 | opinie: 209 | ocena: 7,63 (2364 głosy) | inne wydania: 3
  • Test Marshmallow. O pożytkach płynących z samokontroli
    Test Marshmallow. O pożytkach płynących z samokontroli
    Autor:
    Seria: Mistrzowie Psychologii [Smak Słowa]
    Badacz pokazuje dziecku słodką piankę marshmallow i daje mu wybór: możesz zjeść tę piankę od razu albo zaczekać i dostać dwie pianki za jakiś czas. Co zrobi badane dziecko? Jakie będą implikacje tego...
    czytelników: 1 | opinie: 24 | ocena: 7,25 (142 głosy)
  • 16 typów osobowości w pigułce
    16 typów osobowości w pigułce
    Autor:
    Poznaj niezależnego i błyskotliwego stratega, twórczego i wrażliwego mentora oraz optymistycznego i ciepłego doradcę. Poznaj artystę, logika, entuzjastę, prezentera… Dowiedz się, czym wyróżniają się p...
    czytelników: 1 | opinie: 4 | ocena: 4,53 (34 głosy)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd