Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

zarządzanie marketingowe biblioteką

6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788372052650
liczba stron
220
kategoria
biznes, finanse
język
polski

zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najlepszą ofertą i jak najlepiej spełnić swoją misję. Kwestie komunikacji

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2145
luniaczek | 2015-04-20
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 18 kwietnia 2015
książek: 11
stanskor | 2014-04-30
Na półkach: Przeczytane, Ważne
książek: 2552
Basia_Pelc | 2013-10-25
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd