Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing w organizacjach non-profit

Wydawnictwo: Difin
5 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788372517173
liczba stron
232
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek amyślenia strategicznegoa w organizacjach non-proat oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-proat czy też organizacji aniekomercyjneja staje się także i u nas coraz bardziej popular

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 402
Damian | 2013-05-31
Przeczytana: 22 czerwca 2012

Teoria, teoria i jeszcze raz teoria, ale czego można się spodziewać po książkach akademickich. Spodziewałem się po tak ciekawej tematyce jaką są rozwijające się organizacje non-profit czegoś lepszego, choć niekiedy można było trafić na interesujący rozdział.

książek: 1194
książek: 1
Inka31 | 2014-03-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 143
Dwight | 2012-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd