Marketing w organizacjach non-profit

Okładka książki Marketing w organizacjach non-profit Ireneusz Drabik, Andrzej Limański
Okładka książki Marketing w organizacjach non-profit
Ireneusz DrabikAndrzej Limański Wydawnictwo: Difin biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Difin
Data wydania:
2007-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2007-01-01
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788372517173
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing międzynarodowy Ireneusz Drabik, Andrzej Limański
Ocena 0,0
Marketing międ... Ireneusz Drabik, An...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
250
107

Na półkach: ,

Teoria, teoria i jeszcze raz teoria, ale czego można się spodziewać po książkach akademickich. Spodziewałem się po tak ciekawej tematyce jaką są rozwijające się organizacje non-profit czegoś lepszego, choć niekiedy można było trafić na interesujący rozdział.

Teoria, teoria i jeszcze raz teoria, ale czego można się spodziewać po książkach akademickich. Spodziewałem się po tak ciekawej tematyce jaką są rozwijające się organizacje non-profit czegoś lepszego, choć niekiedy można było trafić na interesujący rozdział.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    4
  • Przeczytane
    2
  • Pracownia
    1
  • Marketing
    1
  • Biznes / marketing
    1
  • Na naszym regale
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing w organizacjach non-profit


Podobne książki

Przeczytaj także