Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing Robin Hooda

Wydawnictwo: MT Biznes
5,33 (3 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788388970832
liczba stron
240
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą r

 

Brak materiałów.
książek: 232
Łukasz Chrzanowski | 2015-08-09
Na półkach: Przeczytane

Pozycja przeznaczona dla praktyków biznesowych. Jedyny minus książki to taki, że czytając książkę można zanudzić się na śmierć. W związku z tym jeśli lubisz akademicki styl pisania to śmiało sięgnij. W przeciwnym wypadku zanudzisz się na śmierć.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Miasto cierni. Największy obóz dla uchodźców

"Państwo w państwie" Somalia... Pierwsze skojarzenie: "Helikopter w ogniu" Ridleya Scotta (2001), "Kapitan Phillips" P...

zgłoś błąd zgłoś błąd