Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie globalnej marki
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Great Brand Stories. Wizard! Harry Potter's Brand Magic
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 158
- Czas czytania
- 2 godz. 38 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-01-15621-3
- Tłumacz:
- Hanna Bem
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, magiczny sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki Harry Potter, umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 31
- 30
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Gdybym zdecydowała się na zakup tej książki, pewnie żałowałabym wydanych pieniędzy. Miałam nadzieję na dowiedzenie się czegoś na temat marki jaką jest Harry Potter, ale informacji stricte marketingowych było tam jak na lekarstwo. Lwią część publikacji stanowiły osobiste przemyślenia autora, liczne przykłady potwierdzające fenomen marki oraz "zabawne" anegdotki z życia pana Browna. Podobnie jak przedmówca sądzę, że niewiele z tego wynika. Autor zbytnio skupia się na daniu przysłowiowego "pstryczka w nos" oponentom Harry'ego Pottera, kosztem merytorycznej części, która zgubiła się gdzieś po drodze.
Wychywyciłam także błąd w tłumaczeniu. Dursleyowie stali się "przyrodnimi rodzicami" Harry'ego, a Dudley jego przyrodnim bratem.
Ta książka to przyjemna lektura do poczytania w wolnym czasie, a która nie wymaga od czytelnika dużego wysiłku. Gdzie można także znaleźć kilka naprawdę ciekawych perełek. Choćby porównywanie niektórych marek do tęczy.
Gdybym zdecydowała się na zakup tej książki, pewnie żałowałabym wydanych pieniędzy. Miałam nadzieję na dowiedzenie się czegoś na temat marki jaką jest Harry Potter, ale informacji stricte marketingowych było tam jak na lekarstwo. Lwią część publikacji stanowiły osobiste przemyślenia autora, liczne przykłady potwierdzające fenomen marki oraz "zabawne" anegdotki z życia pana...
więcej Pokaż mimo to