Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data

Okładka książki Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data Grzegorz Błażewicz
Okładka książki Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data
Grzegorz Błażewicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: E-marketing biznes, finanse
180 str. 3 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
E-marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wydania:
2017-01-01
Liczba stron:
180
Czas czytania
3 godz. 0 min.
Język:
angielski
ISBN:
9788301195113
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
47
3

Na półkach:

Książka wzbudziła we mnie mieszane uczucia.
Jej niewątpliwą zaletą jest przedstawienie podstaw z zakresu marketing automation w sposób logiczny i spójny. Wzbudza ona zainteresowanie tematem, który czytelnik po lekturze jest gotów zgłębić już samodzielnie.

Z drugiej strony - nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że autor traktuje mnie jak dojrzewającego leada sprzedawanej przez siebie usługi. Panie Grzegorzu - oczekiwania wobec płatnej publikacji są wyższe, niż w przypadku bezpłatnego content marketingu.

Książka wzbudziła we mnie mieszane uczucia.
Jej niewątpliwą zaletą jest przedstawienie podstaw z zakresu marketing automation w sposób logiczny i spójny. Wzbudza ona zainteresowanie tematem, który czytelnik po lekturze jest gotów zgłębić już samodzielnie.

Z drugiej strony - nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że autor traktuje mnie jak dojrzewającego leada sprzedawanej przez...

więcej Pokaż mimo to

avatar
17
9

Na półkach:

Rewelacyjna książka. Dla wszystkich, którzy myślą o zaawansowanych metodach automatyzacji marketingu. Dzięki książce dowiesz się jak ułatwić sobie pracę a przy tym zdobywać więcej klientów. Polecam!

Rewelacyjna książka. Dla wszystkich, którzy myślą o zaawansowanych metodach automatyzacji marketingu. Dzięki książce dowiesz się jak ułatwić sobie pracę a przy tym zdobywać więcej klientów. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
123
52

Na półkach:

Pozycja raczej dla zupełnych nowicjuszy w temacie marketing automation, ale napisana przystępnie. Pokazuje zakres możliwości wykorzystania MA w wielu różnych branżach i biznesach.

Pozycja raczej dla zupełnych nowicjuszy w temacie marketing automation, ale napisana przystępnie. Pokazuje zakres możliwości wykorzystania MA w wielu różnych branżach i biznesach.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    24
  • Przeczytane
    11
  • Posiadam
    3
  • Marketing
    2
  • *MARKETING
    1
  • #PAPIEROWA
    1
  • NiePrzeczytane
    1
  • POSIADAM
    1
  • *E-COMMERCE
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data


Podobne książki

Przeczytaj także