rozwińzwiń

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji Grzegorz Błażewicz
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Grzegorz Błażewicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2021-05-28
Data 1. wyd. pol.:
2021-05-28
Data 1. wydania:
2022-06-13
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301217983
Średnia ocen

5,4 5,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,4 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
66
15

Na półkach: ,

Miałem obawę że książka będzie 200 stronicową reklama platformy selesmanago, jak się okazało byłem w błędzie. Autor i właściciel wspominanej marki w miękki sposób opowiada o tym czym jest automatyzacja działań z przestrzeni e-commerce marketingu. Jak dla mnie za dużo miękkiej tematyki troszkę mało tematów technicznych. Fajna pozycja warto poczytać.

Miałem obawę że książka będzie 200 stronicową reklama platformy selesmanago, jak się okazało byłem w błędzie. Autor i właściciel wspominanej marki w miękki sposób opowiada o tym czym jest automatyzacja działań z przestrzeni e-commerce marketingu. Jak dla mnie za dużo miękkiej tematyki troszkę mało tematów technicznych. Fajna pozycja warto poczytać.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Przeczytane
    5
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes
    1
  • Posiadam
    1
  • Do kupienia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także