0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788376414133
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa,...

W publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa, wykorzystanie komunikacji w zarządzaniu wiedzą oraz negocjacje. W książce omówiono również szereg metod i narzędzi służących usprawnianiu procesów komunikacji wewnętrznej w organizacji. Publikacja zawiera wiedzę niezbędną osobom zajmującym stanowiska kierownicze bez względu na szczebel zarządzania czy realizowane funkcje.Prof. dr hab. Kazimierz Perechuda, Katedra Zarządzania Informacją Wiedzą, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu: Śmiało można stwierdzić, że efektywne procesy komunikacji i informowania stanowią w nowoczesnych organizacjach jedną z sił napędowych sukcesu rynkowego, finansowego i ekonomicznego. Stąd też tego typu publikacja jest wielce pożądana na polskim rynku wydawnictw menedżerskich. (…)Autorzy uniknęli tutaj pułapki sterylnego, fachowego języka stosowanego w publikacjach poświęconych komunikowaniu, informowaniu oraz transferowi wiedzy, pisanych z perspektywy informatyki gospodarczej. Myślę, że niniejsza pozycja wydawnicza, wysoko przeze mnie oceniana, znajdzie wielu czytelników wśród menedżerów, organizatorów, wykładowców i studentów uczelni ekonomiczno-menedżerskich.(…)

 

źródło opisu: Matras

źródło okładki: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd