Sprzedając zmianę. 107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą

Wydawnictwo: StudioEMKA
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Selling Change
data wydania
ISBN
9788363773038
liczba stron
280
słowa kluczowe
sprzedaż, handel
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LubimyCzytać

"Jeśli nie wierzysz, że mógłbyś sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej, ta znakomita, praktyczna książka pokaże Ci, jak to zrobić!" – Brian Tracy W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja. Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom...

"Jeśli nie wierzysz, że mógłbyś sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej, ta znakomita, praktyczna książka pokaże Ci, jak to zrobić!" – Brian Tracy

W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja. Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.Podczas dwudziestu lat pracy – ostatnio dla Microsoftu – Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.Kto przeczyta Sprzedając zmianę ten dowie się, jak: * zwiększyć swój dochód i zysk * osiągnąć i utrzymać wyższe marże * stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem * pokonać konkurentów * aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą * tworzyć silne, długoterminowe związki z klientamiBrett Clay jest prezesem Change Leadership Group (Grupy Kierowania Zmianą), firmy consultingowej i zarządzającej, skupiającej się głównie na poprawie skuteczności biznesowej, organizacji sprzedawców i ich klientów. Jest pisarzem, międzynarodowym mówcą, trenerem sprzedaży, konsultantem – bardzo doświadczonym, bo od dwudziestu lat zajmującym się handlem między narodowym i marketingiem. Pracował jako wice dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, rozwój biznesowy i marketing w wielu firmach komputerowych, w tym, ostatnio, w Microsoft Corp. Jego bogate doświadczenie do tyczy firmowego oprogramowania komputerowego do silikonowych chipow, które tworzą komputery. Jest autorem książki Forceful Selling, How You Can Achieve Explosive Growth by Harnessing the Forces of Change – studium psychologii zmiany i sił, które nią kierują. Brett ma tytuł MBA Uniwersytetu Santa Clara i licencjat z inżynierii elektrycznej Uniwersytetu w Kolorado. Jest certyfikowanym specjalistą od zarządzania projektem.

 

źródło opisu: http://studioemka.com.pl/index.php?page=p&id=466

źródło okładki: http://studioemka.com.pl/index.php?page=p&id=466

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd