Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788389120816
liczba stron
252
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak kreować opinię publiczną, prowokować dyskusje i wytwarzać zapotrzebowanie na dany produkt czy usługę. Opisują rolę Internetu i innych mediów.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 0
| 2013-02-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 lutego 2013
książek: 1194
książek: 790
Magda | 2014-11-04
książek: 218
Tomek | 2013-12-08
Na półkach: Przeczytane
książek: 303
kalina46 | 2012-08-22
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 39
Kobieta | 2012-04-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 109
Pijaru Koksu | 2011-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd