Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Wydawnictwo: Onepress
8 (4 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
2
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788324619245
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
książek: 229
Łukasz Chrzanowski | 2015-07-25
Na półkach: Przeczytane

Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat projektowania marki. Pozycja w prosty sposób wyjaśnia jak należy zaprojektować markę i jak wykorzystać przy tym nasze zmysły. Mimo, że pozycja jest już białym krukiem na rynku. To warto ją przeczytać i wielokrotnie wracać do niej.

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
The Vixen and the Vet

Piękna i wzruszająca opowieść o dwójce zranionych ludzi, nie można się o oderwać od ich historii ..gorąco polecam

zgłoś błąd zgłoś błąd