Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II

Wydawnictwo: Onepress
9 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
8373617876
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 74
jargoss | 2016-01-31
Na półkach: Ulubione
Przeczytana: 31 stycznia 2016

Dla osób zajmujących się tematyką jakości to absolutna podstawa. Książka napisana w sposób przystępny omawia najważniejsze aspekty w pracy jakościowca.

książek: 2683
Beata-Chiara | 2017-08-03
książek: 3747
Krystian P | 2016-09-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 21
mnytko | 2015-03-17
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd