Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Wydawnictwo: Helion
7 (17 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
2
7
9
6
2
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
9788324651238
kategoria
biznes, finanse
język
polski

 

źródło okładki: Wydawnictwo Helion

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 238
bulka_pszenna | 2017-02-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 lutego 2017

Książka najbardziej spodoba się osobom, które mają swój start-up, planują wprowadzić go na rynek i potrzebują kompedium wiedzy, które krok po kroku poinstruuje ich, w jaki sposób przygotować strategię działania.

książek: 889
dobrerecenzje | 2015-11-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 26 listopada 2015

Wreszcie znalazłam książkę, której szukałam już od dawna. Na pewno niejednego z Was zastanawia i męczy sprawa wypromowania własnej strony internetowej, bloga, jakiegoś produktu, lub nawet założenie własnego Startupu. Jestem przekonana, że każdy chciałby robić to co lubi najbardziej, a przy tym jeszcze czerpać z tego korzyści. To marzenie wielu osób. Tylko pozostaje pytanie: Jak to zrobić i co trzeba zrobić, aby marzenie się urzeczywistniło?
Myślę, że na kilka Waszych pytań, odpowiedzi możecie znaleźć w książce Metoda Running Lean. Tutaj znajdziecie sposoby na założenie firmy, wypromowanie i przetrwanie, a także rozmowa z klientem, czy inwestorem, która jak wiadomo, nam, małym przedsiębiorcom jest niezwykle potrzebna.
Naprawdę warto przeczytać, choćby dlatego, że jest tutaj wiele przydatnych narzędzi, które pomogą Wam określić słabe i mocne strony, a także znaleźć rozwiązanie dla danego problemu. Boicie się pokazać swój pomysł innej osobie? Tutaj autor mówi, że nawet wskazane jest...

książek: 719
Anna | 2015-11-22

Przy efektownym zarządzaniu firmą stawką jest nie tylko nasz dobrobyt, ale i czas. Model Lean Startup, zaprezentowany przez Asha Maurya, kładzie nacisk na optymalizację wykorzystania go w jak najlepszy sposób.

Czy klienci zechcą korzystać z produktu, który opracujemy? Czy będą skłonni za niego zapłacić? Czy możemy świadczyć nasze usługi w sposób rentowany? Czy kiedy znajdziemy już klientów, będziemy mogli się dalej rozwijać? Autor wyjaśnia, w jaki sposób można dokonać analizy tych założeń i poddać je rygorystycznym eksperymentom. Prezentuje proste i praktyczne szablony, które stanowią znakomite narzędzia dla startupów znajdujących się na różnych etapach rozwoju i chcących budować nowe, przełomowe produkty i organizacje.

Metoda ,,Running Lean" bazuje na szeregu założeń, które pomagają w kreowaniu warunków sprzyjających przedsiębiorczości. Przez ostatni rok Ash Maurya aktywnie poszukiwał możliwości analizowania i sprawdzania swoich koncepcji na przykładzie wielu różnych firm. W...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd