Public Relations and the Social Web. How To Use Social Media and Web 2.0 in Communications

Wydawnictwo: Kogan Page
0 (0 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-0-7494-5507-1
liczba stron
182
język
angielski
dodał
Marta Siek

Public Relations and the Social Web explores new ways for PR communicators to work in the rapidly changing digital environment, using communication channels like blogs, wikis, RSS, podcasting, social bookmarking, social networking and SEO.

 

źródło opisu: Kogan Page, 2009

źródło okładki: http://www.koganpage.com/editions/public-relations...»

Brak materiałów.
książek: 50
Marta Siek | 2012-12-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 kwietnia 2013

Ogólniki.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Mag

Oceniłam tę powieść na siedem gwiazdek, ale był moment, kiedy miałam ochotę odłożyć tę książkę. Nie wiem, czemu miał służyć ten eksperyment. Czy chodz...

zgłoś błąd zgłoś błąd