Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Global Environment of Business

Wydawnictwo: Oxford University Press
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9780199206636
liczba stron
256
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Frederick Guy s The Global Environment of Business offers a multi-dimensional analysis of the environment in which international business operates. International: How do multi-national corporations, nation states, regional trade blocs, markets, and global institutions interact to shape the international economic systema Who wins and who loses when the economy internationalizesa Is...

Frederick Guy s The Global Environment of Business offers a multi-dimensional analysis of the environment in which international business operates. International: How do multi-national corporations, nation states, regional trade blocs, markets, and global institutions interact to shape the international economic systema Who wins and who loses when the economy internationalizesa Is internationalization leading to a global world, or a regional onea How will efforts to curtail and adapt to climate

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd