Key Concepts in Marketing

Okładka książki Key Concepts in Marketing Jonathan Sutherland
Okładka książki Key Concepts in Marketing
Jonathan Sutherland Wydawnictwo: Palgrave Macmillan biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Palgrave Macmillan
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
140391527X
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Klucz do marketingu Diane Canwell, Jonathan Sutherland
Ocena 0,0
Klucz do marke... Diane Canwell, Jona...
Okładka książki Klucz do biznesu międzynarodowego Diane Canwell, Jonathan Sutherland
Ocena 0,0
Klucz do bizne... Diane Canwell, Jona...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Key Concepts in Marketing


Podobne książki

Przeczytaj także