Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama internetowa

Wydawnictwo: Onepress
4,4 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
1
4
1
3
2
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8324604308
liczba stron
256
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetowąa Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (11)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1185
fadetoblack | 2016-10-09
Na półkach: 2016, Przeczytane, Z biblioteki
Przeczytana: 19 listopada 2016
książek: 1033
Puchatka | 2015-08-31
Na półkach: 2015, Przeczytane
książek: 771
Baronowa | 2013-06-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 96
Piotr | 2013-06-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 115
nikawro | 2013-03-24
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2011 rok
książek: 164
agqkielka | 2016-08-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 180
Monika | 2015-04-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 615
Karolina | 2014-12-02
książek: 25
Paweł Ellerik | 2013-09-12
Na półkach: Przeczytane, Ulubione
książek: 332
sakura | 2011-04-01
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 1 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd