Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Tłumaczenie: Tomasz Walczak
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Godzina dziennie". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
5,43 (7 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
1
5
3
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Web Analytics. An Hour a Day
data wydania
ISBN
978-83-246-1880-4
liczba stron
496
język
polski
dodał
Mohito_n

Naucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi...

Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron
Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

Historia analiz danych internetowych
Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
Sposoby zbierania danych do analizy
Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
Dostępne analizy jakościowe
Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Najlepsze praktyki w tym zakresie
Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
Dostępne miary w analizie danych internetowych
Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
Ustalanie czytelników serwisu
Analiza w obszarze wyszukiwania
Analiza skuteczności kampanii PPC
Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
Zastosowanie procesu DMAIC
Analiza stron z nurtu Web 2.0
Mity z obszaru analizy danych internetowych
Obliczanie współczynnika konwersji
Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych
Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/godzina-dziennie-z-web-an...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/godzina-dziennie-z-web-an...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (24)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 38
luq | 2013-12-29
Przeczytana: 07 listopada 2012

Jedna z najbardziej "przegadanych" książek jakie kiedykolwiek czytałem. Pełna nonsensowych porad, takich jak poniższe (autentyczne cytaty z książki):

"Może się to wydawać oczywiste, ale niezwykle ważny jest dobry początek"

"raporty mogą okazać się niezwykle cenne, jeśli analityk starannie się im przyjrzy"

"Wszystko się zmienia. Firmy się zmieniają, ludzie przychodzą i odchodzą"

"Jeśli dostawca dokonuje pomiaru w nieprawidłowy sposób, należy poprosić go o zmianę metody".

itp, w zasadzie można otworzyć książkę na dowolnej stronie i na pewno znajdzie się jakąś perełkę w stylu powyższych.

Po przeczytaniu mam wrażenie, że wiedzę zawartą na 500 stronach tej ksiązki można by zmieścić w 50-stronicowym opracowaniu nie tracąc niczego istotnego. Reszta to ogólniki i złote myśli w stylu powyższych.

książek: 7
InfiniteAdventures | 2017-11-16
książek: 107
Dawid | 2016-06-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 292
Alina | 2015-08-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 206
superhero | 2013-01-23
Na półkach: Przeczytane, Web analytics
Przeczytana: wrzesień 2009
książek: 111
Agata | 2012-12-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2010 rok
książek: 289
Mohito_n | 2012-03-27
Przeczytana: 2012 rok
książek: 313
stachi | 2017-12-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 818
propanibutan | 2017-11-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 316
Daga | 2017-08-29
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 14 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd