forum Oficjalne O serwisie

Zgłoszenia błędów w działaniu strony

utworzył 11.01.2013 o 14:47

odpowiedzi [7268]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
konto usunięte
14.04.2018 01:06
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Monika 14.04.2018 07:40
Czytelnik

Zgłoś tu:
http://lubimyczytac.pl/index.php/dyskusja/1/3278/propozycje-nowych-funkcjon...3/

Bardzo dobry pomysł, popieram! Bo o ile nie mam nic przeciwko temu, żeby oglądał mnie kto chce, to chciałabym też od czasu do czasu podejrzeć innych, a tu coraz więcej użytkowników się utajnia. Jestem za tym, żeby tym, którzy sami nie chcą być podglądani, utrudnić podglądanie innych...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
konto usunięte
14.04.2018 15:17
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

LubimyCzytać 16.04.2018 09:23
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Aby zablokować użytkownika (by nie mógł oglądać Pani konta czy też pisać prywatnych wiadomości), należy wejść na jego profil, następnie kliknąć na zębatkę i wybrać opcję: Zablokuj.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Arashi 16.04.2018 10:24
Czytelniczka

Ja akurat zablokowałam swoją widoczność, gdy zlikwidowano prywatne notatki.
Mocno mnie to wkurzyło i nie zamierzam przyczyniać się do rozwoju portalu ponad to, co jest mi niezbędne.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
konto usunięte
16.04.2018 14:55
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

LubimyCzytać 16.04.2018 15:18
Administrator

Czy dobrze rozumiemy - chodzi o zablokowanie możliwości odwiedzania Pani profilu osobom z ustawieniami prywatności?

Obecnie nie mamy w planach wprowadzenia takiej opcji.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
konto usunięte
16.04.2018 15:35
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

LubimyCzytać 16.04.2018 15:53
Administrator

Dziękujemy za dodatkowe wyjaśnienia. Postaramy się przygotować odpowiednie rozwiązanie.

Do czasu wprowadzenia zmiany w przypadku chęci zablokowania użytkownika prosimy o przesłanie informacji, jakie konto ma zostać zablokowane (np. screen z forum z nickiem i awatarem danej osoby) na adres admin@lubimyczytac.pl.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
konto usunięte
16.04.2018 16:03
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Monika 17.04.2018 17:09
Czytelnik

No tak, zablokowanie konkretnego użytkownika, o tym nie pomyślałam! Jak na razie w ogóle nie używam, to i nie przejmowałam się tym, że konta prywatnego zablokować się nie da - a powinno się dać, zębatka musi być dostępna niezależnie od ustawień prywatności danego konta!

Myślałam, że chodziło o co innego, i nadal uważam, że byłoby to dobrym pomysłem. Zmienić ustawienia...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
konto usunięte
17.04.2018 17:52
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Monika 17.04.2018 18:55
Czytelnik

Nie, to nie jest wyczerpujące, to rozszerzenie obecnego systemu, ale nadal pomija kwestię wzajemności udostępniania informacji. Mam na myśli ustawienia globalne, hurtowe traktowanie tak lub inaczej wszystkich nieznajomych zachowujących się w taki lub inny sposób, bo oczywiście mamy możliwość indywidualnego blokowania, ale nie o to mi chodzi, chcę wszystkich hurtem.
Jeśli...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
konto usunięte
17.04.2018 19:14
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Monika 18.04.2018 19:35
Czytelnik

Jakiej sztucznej inteligencji??? Przecież ja też proponuję proste bramki, tyle tylko, że z nieco innymi kryteriami. Twój system sprawdza tylko zalogowanie i relację znajomości/obserwacji pomiędzy użytkownikami, mój musiałby dodatkowo sprawdzać ustawienia prywatności tych użytkowników - naprawdę nic specjalnego, podobne sprawdzenie konkretnej wartości w konkretnym rekordzie,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
konto usunięte
18.04.2018 20:03
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Monika 18.04.2018 20:08
Czytelnik

To zwątpię w ten test :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
bookworm 12.04.2018 22:44
Czytelnik

Pod koniec ubiegłego miesiąca oceniłem książkę. Przed jej napisaniem miałem książkę w "Teraz czytam". W opinii figuruje status "Przeczytane"(po dodaniu już opinii/recenzji). I to jest OK. Gdy zaglądam do swojej biblioteczki widzę listę swoich opinii i liczbę głosów oddanych na każdą z nich. Natomiast w przypadku tej jednej opinii mam taki problem, że po skorzystaniu z...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 13.04.2018 14:02
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Prosimy o podanie tytułu książki, o którą chodzi.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
bookworm 13.04.2018 16:35
Czytelnik

"Zima Świata" Ken Folett

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 16.04.2018 10:25
Administrator

Dziękujemy za dodatkowe informacje.

W swojej Biblioteczce ma Pan dodane dwa różne wydania "Zimy świata":
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/129733/zima-swiata - jako Przeczytane
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/158024/zima-swiata - jako Teraz czytam

Po usunięciu książki http://lubimyczytac.pl/ksiazka/158024/zima-swiata pozostanie w Biblioteczce wyłącznie wydanie Przeczytane.

...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Grot 12.04.2018 13:54
Czytelnik

Ktoś błędnie przekierował książkę, którą dodałem do serwisu.

Dodałem "Pismo Święte Nowego Testamentu" (tylko Nowego Testamentu), lecz została niepotrzebnie przekierowana jako wydanie do Pisma Świętego Nowego i Starego Testamentu, a przecież chodzi tylko o Nowy Testament.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4844731/pismo-swiete-nowego-testamentu/opini...

Dlatego uważam, że...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 13.04.2018 16:23
Administrator

W serwisie książką główną jest "Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu. Biblia Tysiąclecia" - pod nią podpięte są zarówno pojedyncze wydania Starego, jak i Nowego Testamentu. "Pismo Święte Nowego Testamentu" zostało podpięte jako wydanie, aby zachować spójność w serwisie.

Zachęcamy do wklejania tego typu zgłoszeń w wątku: ...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Monika 12.04.2018 01:23
Czytelnik

"Wstaw książkę/autora do treści" nie działa. Ekran ciemnieje normalnie, pojawia się biały kwadracik i koniec normalności, kwadracik się nie rozszerza i nie przekształca w okno dodawania książki/autora. Wisi tak jakiś czas, dość długi, po czym okno jednak rośnie i niestety zamiast tego, co należy, zawiera czerwony napis "An error occured". Nie dość, że błąd, to jeszcze taki,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 13.04.2018 14:00
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Problem wygląda na błędną komunikację przeglądarki z serwisem. Czy w trybie incognito pojawia się ten sam błąd?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 14.04.2018 07:30
Czytelnik

Już się nie pojawia. Ale wtedy pojawił się właśnie w trybie incognito, bo już od dawna jest to dla mnie podstawowy sposób korzystania z LC.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Książki Czytamy 11.04.2018 21:03
Bibliotekarz

Na stronie głównej nie pokazują mi się opcje profilu.
Kiedy wchodzę na profil książki to nie mogę wejść na swoje powiadomienia, a przy książcę to kiedy chce napisać opinie to przerzuca mnie na stronę główną.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
tsantsara 11.04.2018 11:34
Bibliotekarz

Nowy formularz dodawania książki

Uważam za błąd brak możliwości dodania do serwisu tytułu z pominięciem ISBN. Domyślam się, że system teraz pewnie sam decyduje na podstawie daty wydania, czy dana pozycja wymaga ISBNu lub nie. Ale, kiedy ISBN jest błędny, lub kiedy użytkownik go nie może znaleźć, nie doda już książki.

Ja mam właśnie problem z jednym takim tytułem -...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
norimenai 11.04.2018 13:18
Bibliotekarka

niech formularz zapisuje dane a pomija tę rubrykę


I tak właśnie jest. ISBN nie jest wymagany – przy kolejnych polach są gwiazdki i bez tych nie zapisze się nowej pozycji. Możesz to też sprawdzić nie wypełniając żadnych pól i nacisnąć zapisz – podświetlą się na czerwono te wymagane.

Tak swoją drogą, skąd pomysł, że akurat przez błędny ISBN lub jego brak nie chciało...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
tsantsara 11.04.2018 13:46
Bibliotekarz

Ale właśnie rekord nie zapisywał się z powodu "błędnego ISBNu" - wyłącznie ta rubryka podświetlała się na czerwono.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
norimenai 11.04.2018 14:16
Bibliotekarka

O, to ciekawe. Takiego problemu jeszcze nie miałam.
No cóż... To zostaje czekać cierpliwie, aż administracja rozwiąże ten błąd, który Ci się przypałętał. (Albo podejmiesz kolejną próbę. ^^' )

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 12.04.2018 00:53
Czytelnik

O, to jest ciekawe, numer 13-cyfrowy nie wchodzi, a 10-cyfrowy jest w porządku... Wiecie, co podejrzewam? Pewnie mają wmontowany jakiś algorytm sprawdzający poprawność ISBN-u i ten 13-cyfrowy może rzeczywiście jest błędny. Dlaczego? Bo ostatnia cyfra to suma kontrolna, jest wyliczana z pozostałych i, uwaga, po dodaniu dodatkowych cyfr powinna być wyliczona na nowo. No ale...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
tsantsara 12.04.2018 07:39
Bibliotekarz

Dziękuję, Moniko, za wsparcie i sparafrazowanie mojego wniosku: tak, chodzi właśnie o to, o czym piszesz!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 13.04.2018 13:59
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Podany numer ISBN jest błędny - tak jak napisała Monika nie zgadza się suma kontrolna, którą sprawdza system w formularzu dodawania książki.

Poprawność numeru ISBN wyliczana jest gdy tylko wprowadzi się numer i kliknie w dowolne inne pole (lub obok pola). Wtedy pole z numerem powinno podświetlić się na czerwono i wyświetlić się komunikat: Podany...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Monika 14.04.2018 07:26
Czytelnik

I to nie jest właściwe, że książkę z błędnym ISBN-em do bazy można wprowadzić tylko bez ISBN-u. Ten ISBN w książce jest, błędny, owszem, ale taki jest i taki powinien zostać zapisany, może być z adnotacją, że błędny, ale pomijać się go nie powinno.
Poprawicie w przyszłości?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 16.04.2018 10:27
Administrator

Obecnie nie widzimy podstaw do zapisywania w serwisie błędnych danych o książce.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Książki Czytamy 11.04.2018 05:27
Bibliotekarz

Na stronie głównej nie pojawiają się skróty do mojego profilu, skrzynki, powiadomień, itp. Kiedy wchodzę na profil jakiejś książki to napisy wracają ale mimo, że są nowe powiadomienia to nie mogę na nie wejść aby sprawdzić co to za jedne.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 13.04.2018 13:55
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Opisany problem wygląda jakby przeglądarka nie była w stanie w pełni skontaktować się z serwisem (zapisała w pamięci błędne informacje i w związku z tym nie pobiera aktualnych).

Proszę spróbować zalogować się w trybie incognito przeglądarki - czy wtedy linki do profilu, skrzynki itd. wyświetlają się poprawnie?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Babi 10.04.2018 12:02
Bibliotekarka

nie wyświetla się ilość czytelników

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 10.04.2018 13:35
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie.

Postaramy się możliwie szybko naprawić usterkę.
Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Monika 10.04.2018 11:40
Czytelnik

W artykule:
http://lubimyczytac.pl/aktualnosci/varia/10194/haszczynski-vs-twardoch
są dwie wstawki z cytatami, jedna z fb, druga nawet nie wiem skąd. Obu nie widzę, jest tylko pusta biała przestrzeń pomiędzy zapowiedziami tych cytatów a resztą tekstu. Część problemu może leżeć po mojej stronie, weszłam z firmowej sieci z takimi ograniczeniami, że nie widzę nie tylko reklam,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 10.04.2018 13:22
Administrator

Prosimy o sprawdzenie wyświetlania artykułu na innej sieci niż firmowa - prawdopodobnie pracodawca blokuje odesłania do stron typu Facebook.

Będziemy wdzięczni za informację, czy w innej sieci artykuł wyświetla się poprawnie.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 10.04.2018 13:49
Czytelnik

Sprawdzę w przyszłości, ale nie o to chodzi, żebym jakoś mogła się dostać (w tej sytuacji nawet niespecjalnie mnie to już interesuje), tylko o to, żeby artykuł był tu i teraz, a nie zmontowany z odnośników do innych miejsc sieci. Przecież jeśli w przyszłości coś w tym miejscu odniesienia, nad którym redaktor artykułu nie ma przecież władzy, zostanie zmienione albo nawet...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Czyżyk 08.04.2018 16:29
Czytelnik

Na bieżąco dostaję powiadomienia, że ktoś dał mi plusa, ale ogólna liczba plusów nie zmienia się - zatrzymało się na stanie z przedwczoraj.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 09.04.2018 11:05
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Obecnie wyświetlana liczba plusów jest prawidłowa.

Jeśli plusy chwilowo się nie naliczają, nasz system po kilku godzinach automatycznie odświeża licznik, by wszystko się zgadzało. Żaden plusik nie ginie, nawet jeśli nie wskakuje od razu do licznika - jest zapisywany w bazie i po jakimś czasie ewentualne "niedobory" są aktualizowane.

Pozdrawiamy...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się