-
ArtykułyCzytamy w weekend. 10 maja 2024LubimyCzytać282
-
Artykuły„Lepiej skupić się na tym, żeby swoją historię dobrze opowiedzieć”: wywiad z Anną KańtochSonia Miniewicz1
-
Artykuły„Piszę to, co sama bym przeczytała”: wywiad z Mags GreenSonia Miniewicz1
-
ArtykułyOficjalnie: „Władca Pierścieni” powraca. I to z Peterem JacksonemKonrad Wrzesiński10
Magdalena Leżoń
Profesjonalna tłumaczka z doświadczeniem w różnych dziedzinach wiedzy, takich jak: ekonomia, neuronauka, prawo, zagadnienia związane z UE, rynek energetyczny, transport, polityka, ochrona zdrowia, kultura i społeczeństwo. Współpracuje z ICAN Institute. Książki: NEGOCJUJ nienegocjowalne : jak rozwiązywać konflikty podszyte emocjami? / Daniel L. Shapiro; Jak zrozumieć klienta i na tym zarobić? Enrico Trevisan; Sprzedaż w erze cyfrowej transformacji / Donal Daly; Monetyzacja innowacji : jak projektować oraz wyceniać produkty i usługi, by odniosły finansowy sukces? / Madhavan Ramanujam, Georg Tacke ; Kultura firmy : nowy kluczowy zasób strategiczny, którym jak najszybciej musisz zacząć zarządzać / Eric G. Flamholtz, Yvonne Randle ; Inteligencja emocjonalna i jej wpływ na sukces w sprzedaży : zrozum klientów i osiągaj świetne wyniki / Colleen Stanley; Inteligentny biznes : jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie? / Ming Zeng ; Budować, pożyczyć czy kupić? : zarządzanie wzrostem firmy / Laurence Capron, Will Mitchell ; SMART CALLING. Skuteczna sprzedaż przez telefon. Art Sobczak.
- 17 przeczytało książki tłumacza
- 82 chce przeczytać książki tłumacza