Opinie użytkownika
Jeśli jesteś początkującym copywriterem, koniecznie przeczytaj tę książkę. Jeśli potrzebujesz usystematyzowania wiedzy - kup książkę i wracaj do niej regularnie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak pisać teksty internetowe - to jest propozycja dla Ciebie. Autor zadbał o smaczki dla tych, którzy są o krok dalej. Cytaty, badania, wnioski, które dają do myślenia.
Pokaż mimo toCo jakiś czas przekonuje się o tym, że nie tylko ja mam taki coroczny rytuał serwowania samej sobie idealnego prezentu na urodziny. Co roku, z premedytacją czy bez, kupuję książki. W tym roku trafiło na „Prada. Obyczajowy fenomen.” Wybór nie był prosty, bo książka konkurowała z między innymi z takimi tytułami jak „W pogoni za torebką”, Tonello`a i „Kronosem”, Gombrowicza....
więcej Pokaż mimo toYves Saint Laurent – talent wybitny, który rodzina podtrzymywała i wspierała od najmłodszych lat. Doskonały pomocnik Christiana Diora i jego późniejszy następca. Twórca domu mody pod własnym nazwiskiem. Projektant mnóstwa spektakularnych kolekcji, w tym takich, które na zawsze zmieniły bieg historii mody. Człowiek, który zakładając kobietom spodnie dał im siłę. Feminista w...
więcej Pokaż mimo toKamień właśnie spadł mi z serca. W końcu doceniliśmy wkład kobiety, która budowała powojenną modę polską i jej obraz w świecie. Zajęło to prawie pół wieku, ale lepiej późno niż wcale. Stawianie pomników jest naszą specjalnością, ale Marta Sztokfisz zamiast stawiać kolejny, postanowiła zarysować historię epoki, powojennej Warszawy, przedstawić artystyczną elitę i codzienne...
więcej Pokaż mimo to