The Customer Trap. How to Avoid the Biggest Mistake in Business
164 str.
2 godz. 44 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- The Customer Trap. How to Avoid the Biggest Mistake in Business
- Wydawnictwo:
- Apress
- Data wydania:
- 2015-03-21
- Data 1. wydania:
- 2015-03-21
- Liczba stron:
- 164
- Czas czytania
- 2 godz. 44 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9781484203859
- Tagi:
- biznes marketing firma
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki The Customer Trap. How to Avoid the Biggest Mistake in Business
Dodaj cytat
Opinia
Książka skupia się na problemie relacji między producentem, a jego kanałami dystrybucji. Tytułowa "customer trap" to pułapka w jaką może wpaść producent, którego jeden z dystrybutorów odpowiada za więcej niż 10% sprzedaży. Dotyczy się to zwłaszcza sprzedaców typu Amazon, Walmart i tym podobnych. Wykorzystując swoją pozycję angażują producenta w wykańczający wyścig w kierunku niższych cen i niższej jakości. Autorzy przytaczają wiele przykładów firm, które padły ofiarą "customer trap" i zniszczyły swoją markę. Następnie proponują rozwiązania, które pomogą uniknąć tej pułapki.
Polecam dla osób prowadzących firmy produkujące wszelakie dobra, jak i zainteresowanych tematem dystrybucji.
Książka skupia się na problemie relacji między producentem, a jego kanałami dystrybucji. Tytułowa "customer trap" to pułapka w jaką może wpaść producent, którego jeden z dystrybutorów odpowiada za więcej niż 10% sprzedaży. Dotyczy się to zwłaszcza sprzedaców typu Amazon, Walmart i tym podobnych. Wykorzystując swoją pozycję angażują producenta w wykańczający wyścig w...
więcej Pokaż mimo to