rozwiń zwiń

The Customer Trap. How to Avoid the Biggest Mistake in Business

Okładka książki The Customer Trap. How to Avoid the Biggest Mistake in Business
Andrew R. ThomasTimothy J. Wilkinson Wydawnictwo: Apress biznes, finanse
164 str. 2 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Customer Trap. How to Avoid the Biggest Mistake in Business
Wydawnictwo:
Apress
Data wydania:
2015-03-21
Data 1. wydania:
2015-03-21
Liczba stron:
164
Czas czytania
2 godz. 44 min.
Język:
angielski
ISBN:
9781484203859
Tagi:
biznes marketing firma
Średnia ocen

                8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
44
25

Na półkach:

Książka skupia się na problemie relacji między producentem, a jego kanałami dystrybucji. Tytułowa "customer trap" to pułapka w jaką może wpaść producent, którego jeden z dystrybutorów odpowiada za więcej niż 10% sprzedaży. Dotyczy się to zwłaszcza sprzedaców typu Amazon, Walmart i tym podobnych. Wykorzystując swoją pozycję angażują producenta w wykańczający wyścig w kierunku niższych cen i niższej jakości. Autorzy przytaczają wiele przykładów firm, które padły ofiarą "customer trap" i zniszczyły swoją markę. Następnie proponują rozwiązania, które pomogą uniknąć tej pułapki.
Polecam dla osób prowadzących firmy produkujące wszelakie dobra, jak i zainteresowanych tematem dystrybucji.

Książka skupia się na problemie relacji między producentem, a jego kanałami dystrybucji. Tytułowa "customer trap" to pułapka w jaką może wpaść producent, którego jeden z dystrybutorów odpowiada za więcej niż 10% sprzedaży. Dotyczy się to zwłaszcza sprzedaców typu Amazon, Walmart i tym podobnych. Wykorzystując swoją pozycję angażują producenta w wykańczający wyścig w...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki The Customer Trap. How to Avoid the Biggest Mistake in Business


Podobne książki

Przeczytaj także