SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Paweł Cengiel Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2020-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2020-10-13
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328364370
Tagi:
seo pozycjonowanie kampania seo audyt seo optymalizacja seo link building linki seo
Średnia ocen

                6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
23 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
15
15

Na półkach:

Każdy przedsiębiorca, który chce zadbać o swoją firmę i zaistnieć w internecie, powinien zagłębić się w temat SEO, czyli działań zmierzających do optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Dobre SEO to szersze grono potencjalnych klientów, a co za tym idzie większe szanse na przychód. Dla kogo jest ta książka? Po książkę Pawła Cengiela sięgnęłam po obejrzeniu transmisji dla Wydawnictwa Helion. Pozycja zainteresowała mnie jeszcze przed wywiadem, ale to właśnie jego obejrzenie upewniło mnie w tym, że chcę ją przeczytać. Zamiast tradycyjnej, drukowanej książki wybrałam ebook. Lubię wydrukować treść i czytając, zakreślać w niej ważniejsze fragmenty, a nawet robić notatki. Okładka tej pozycji idealnie wpisuje się w moje gusta estetyczne: przejrzysta, jasna ze złotym kluczem otwierającym “bramę SEO”. “SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy” to moim zdaniem książka dla każdego przedsiębiorcy, nawet dla tego, któremu marketing prowadzi odrębna firma. A szczególnie dla tych, którzy są na początku drogi i chcą rozeznać się w temacie SEO, tworzyć własne treści, wpisy i mieć kontrolę nad internetową reklamą działalności. Nawet jeśli masz swojego specjalistę od SEO to chyba warto orientować się w tym, co się dzieje wokół Twojej strony internetowej. Pierwsze wrażenie O tym, że uwiodła mnie przejrzysta okładka już wspomniałam. Spis treści oraz fragment książki, który można przeczytać w internecie zdecydowały o jej zakupie. Autor zaczyna od przybliżenia czytelnikowi podstawowych pojęć i terminów, bez których zrozumienie dalszej części byłoby trudne. Są to pojęcia związane z wyszukiwarką, pozycjonowaniem i widocznością firmy w internecie. Kolejne kwestie, jakie porusza Paweł Cengiel to analiza własnej strony i stworzenie profilu klienta. Wszystko jest opatrzone obrazami, które bardzo pomagają zrozumieć treść. Każdy nowy temat rozpoczyna się od wprowadzenia, w którym autor wyjaśnia zupełne podstawy, np. czym są słowa kluczowe, aby przejść do konkretnych informacji, czyli podania (i pokazania na ilustracjach) narzędzi do określania tych fraz. Dzięki temu zrozumienie sensu SEO i działań, jakie trzeba podjąć, by zwiększyć swoją widoczność w internecie jest naturalne i proste nawet dla żółtodzioba. Od początku do końca Pozycję przeczytałam od samego początku do końca. Nie było w niej przynudzaczy, które chciałabym ominąć. Konkretna wiedza, dużo przejrzystych rysunków i przyjazne dla oka formatowanie sprawiły, że pochłonęłam ją w kilka dni. Jednak nie jest to publikacja, którą raz przeczytaną można odłożyć na półkę lub odsprzedać. To swego rodzaju poradnik - pigułka wiedzy, po którą warto sięgać podczas różnych działań w internecie. Czy to prowadzenia blogu, tworzenia treści na stronę firmy lub postów w serwisach społecznościowych. Książka pomaga poznać zamysł potencjalnego klienta, by potem dotrzeć do sedna. A celem jest to, by ten potencjalny klient trafił do naszej wizytówki, zainteresował się nią i podjął dalsze działanie. Polecam.

Każdy przedsiębiorca, który chce zadbać o swoją firmę i zaistnieć w internecie, powinien zagłębić się w temat SEO, czyli działań zmierzających do optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Dobre SEO to szersze grono potencjalnych klientów, a co za tym idzie większe szanse na przychód. Dla kogo jest ta książka? Po książkę Pawła Cengiela sięgnęłam po obejrzeniu transmisji dla...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    30
  • Przeczytane
    28
  • Posiadam
    11
  • 2021
    2
  • 2022
    2
  • Teraz czytam
    2
  • CONTENT MARKETING
    1
  • E-Commerce
    1
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • Biznes/ Rozwój
    1

Cytaty

Więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Paweł Cengiel SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także