Moje przygody z marketingiem
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2017-04-21
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-04-21
- Liczba stron:
- 295
- Czas czytania
- 4 godz. 55 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380870642
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu.
To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii.
Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu.
Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie.
To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing.
Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management.
Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie.
Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu.
Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami.
Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.
Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.
"Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny.
Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P.
Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion).
Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego.
Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie.
Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie.
Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy.
Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia."
- Philip Kotler
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 28
- 24
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Książka nie razi narracją pierwszoosobową, pomimo że z punktu widzenia języka polskiego, 85 % zdań w niej zawartych równie dobrze mogłoby się zaczynać od zaimka "Ja".
Jest to po prostu książka napisana przez mądrego człowieka, który w każdej dziedzinie, za jaką by się zabrał osiągnąłby poziom wybitny lub do niego zbliżony a, że akurat wybrał marketing, tak możemy się również wzbogacić o część tej wiedzy.
Książka nie razi narracją pierwszoosobową, pomimo że z punktu widzenia języka polskiego, 85 % zdań w niej zawartych równie dobrze mogłoby się zaczynać od zaimka "Ja".
więcej Pokaż mimo toJest to po prostu książka napisana przez mądrego człowieka, który w każdej dziedzinie, za jaką by się zabrał osiągnąłby poziom wybitny lub do niego zbliżony a, że akurat wybrał marketing, tak możemy się...