rozwiń zwiń

Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji

Okładka książki Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Michael BosworthBez Zoldan Wydawnictwo: Studio Emka poradniki
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
What great salespeople do
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788365068026
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Tagi:
sprzedaż storytelling
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Jedna rzecz. Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć Gary Keller, Jay Papasan
Ocena 7,2
Jedna rzecz. Z... Gary Keller, Jay Pa...
Okładka książki Pocałuj tę żabę! 12 metod zamiany problemów w sukcesy - w pracy i w życiu prywatnym Christina Tracy Stein, Brian Tracy
Ocena 6,7
Pocałuj tę żab... Christina Tracy Ste...
Okładka książki FitMind. Schudnij bez diet Aleksandra Buchholz, Klaudia Pingot
Ocena 6,8
FitMind. Schud... Aleksandra Buchholz...

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
259
243

Na półkach: ,

Z zapałem zabieram się do książek, które wykorzystują badania psychologiczne i wyniki badań nad naszym mózgiem, po czym łączą to ze sprzedażą. Dlatego uznałem, że warto poznać historię, jaką chcą nam przedstawić autorzy niniejszej książki.

To, co przykuło od razu moją uwagę, co czasami sam stosowałem, a teraz myślę będę jeszcze częściej - to przyznawanie się do błędów. Nawet chwilę oniemiałem, gdy autorzy podważyli metodę sprzedażową SPIN, którą wielu uznaje za przełomową, bo popartą najszerzej zakrojonymi badaniami z zakresu sprzedaży. Pan Bosworth i Zoldan nawet ją chyba współtworzyli, ale dzisiaj uznają ją za niedostateczną. I jak dla mnie to wielki plus i odwaga pokazać, że szuka się nowych, lepszych rozwiązań.

Wartość opowieści w sprzedaży jest chyba dość dobrze znana, dlatego przełom to być może nie jest, ale opowieść o swoich błędach jest na pewno rzadko stosowana i niewielu będzie potrafiło to wykorzystywać (a również moim zdaniem warto!). Trzeba mieć d tego j... hm, odwagę:)

Poznacie też ciekawy schemat budowania opowieści, choć temat całkiem dobrze poruszył już Daniel Pink w "Jak być dobrym sprzedawcą".

Chcę i nawet muszę zasygnalizować duży minus, który jak widać powielają najwięksi i najbardziej znani. Ja to nazywam "pułapką Mehrabiana" - skuteczność komunikacji nie zależy w 55% od komunikacji niewerbalnej! Skoro słowa mają wpływ tylko w 7% na treść komunikatu, to zawsze proponuję by ktoś podał mi wyniki tych badań nie używając słów. Podział, który zaproponował Albert Mehrabian jest bardzo widowiskowy i łatwo się go sprzedaje, ale tyczył się tylko i wyłącznie pierwszego wrażenia i to tylko w sytuacji, gdy komunikacja werbalna nie współgrała z werbalną.

Mimo tego błędnego założenia i tak można z książki wynieść wiele cennych wskazówek. Od razu wypróbowałem "Czy mogę Ci coś opowiedzieć?" - spróbujcie, czy ktoś Wam odmówi:)

Z zapałem zabieram się do książek, które wykorzystują badania psychologiczne i wyniki badań nad naszym mózgiem, po czym łączą to ze sprzedażą. Dlatego uznałem, że warto poznać historię, jaką chcą nam przedstawić autorzy niniejszej książki.

To, co przykuło od razu moją uwagę, co czasami sam stosowałem, a teraz myślę będę jeszcze częściej - to przyznawanie się do błędów....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    78
  • Przeczytane
    18
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    5
  • Biznes
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Posiadam, Wydawnictwo Studio Emka
    1
  • 2021
    1
  • 2018
    1
  • NiePrzeczytane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także