Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- What great salespeople do
- Wydawnictwo:
- Studio Emka
- Data wydania:
- 2016-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-01-01
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788365068026
- Tłumacz:
- Jacek Środa, Marek Zawiślak
- Tagi:
- sprzedaż storytelling
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.
Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.
Książka ta nauczy was, jak:
• osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
• korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
• zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
• budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
• opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
• słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
• włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.
Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 78
- 18
- 13
- 5
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Dodaj cytat
Opinia
Z zapałem zabieram się do książek, które wykorzystują badania psychologiczne i wyniki badań nad naszym mózgiem, po czym łączą to ze sprzedażą. Dlatego uznałem, że warto poznać historię, jaką chcą nam przedstawić autorzy niniejszej książki.
To, co przykuło od razu moją uwagę, co czasami sam stosowałem, a teraz myślę będę jeszcze częściej - to przyznawanie się do błędów. Nawet chwilę oniemiałem, gdy autorzy podważyli metodę sprzedażową SPIN, którą wielu uznaje za przełomową, bo popartą najszerzej zakrojonymi badaniami z zakresu sprzedaży. Pan Bosworth i Zoldan nawet ją chyba współtworzyli, ale dzisiaj uznają ją za niedostateczną. I jak dla mnie to wielki plus i odwaga pokazać, że szuka się nowych, lepszych rozwiązań.
Wartość opowieści w sprzedaży jest chyba dość dobrze znana, dlatego przełom to być może nie jest, ale opowieść o swoich błędach jest na pewno rzadko stosowana i niewielu będzie potrafiło to wykorzystywać (a również moim zdaniem warto!). Trzeba mieć d tego j... hm, odwagę:)
Poznacie też ciekawy schemat budowania opowieści, choć temat całkiem dobrze poruszył już Daniel Pink w "Jak być dobrym sprzedawcą".
Chcę i nawet muszę zasygnalizować duży minus, który jak widać powielają najwięksi i najbardziej znani. Ja to nazywam "pułapką Mehrabiana" - skuteczność komunikacji nie zależy w 55% od komunikacji niewerbalnej! Skoro słowa mają wpływ tylko w 7% na treść komunikatu, to zawsze proponuję by ktoś podał mi wyniki tych badań nie używając słów. Podział, który zaproponował Albert Mehrabian jest bardzo widowiskowy i łatwo się go sprzedaje, ale tyczył się tylko i wyłącznie pierwszego wrażenia i to tylko w sytuacji, gdy komunikacja werbalna nie współgrała z werbalną.
Mimo tego błędnego założenia i tak można z książki wynieść wiele cennych wskazówek. Od razu wypróbowałem "Czy mogę Ci coś opowiedzieć?" - spróbujcie, czy ktoś Wam odmówi:)
Z zapałem zabieram się do książek, które wykorzystują badania psychologiczne i wyniki badań nad naszym mózgiem, po czym łączą to ze sprzedażą. Dlatego uznałem, że warto poznać historię, jaką chcą nam przedstawić autorzy niniejszej książki.
więcej Pokaż mimo toTo, co przykuło od razu moją uwagę, co czasami sam stosowałem, a teraz myślę będę jeszcze częściej - to przyznawanie się do błędów....